המסכים החדשים של SAMSUNG ו LG

  • פותח הנושא פותח הנושא rReNjo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rReNjo

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
לאחרונה יצאו לשוק מסכי 22 אינץ של החברות SAMSUNG ו LG
המתפארות ביחד ניגודיות של 1:8000 ואפילו של 1:10000 אצל LG

בתור אחד שרוצה לקנות מסך מחשב אשמח לקבל ביקורת על המסכים הנ"ל

המסך של W2252TQ LG
http://www.getit.co.il/Tender/45708/

המסך של 2243BW SAMSUNG
http://www.getit.co.il/Tender/45703/

מסך נוסף של LG
http://www.getit.co.il/Direct/45710/

תודה מראש
 

אכן המספרים נראים מרשימים על הנייר, אך היות ולא ראינו אותם בעיניים, אי אפשר לתת חוות דעת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור