מקרן המסך של המקרן נסדק, עלות תיקון - 4000 ש"ח.. הגיוני?

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכם,

לפני יומיים נפל לי השלט של המערכת מהשידה על הטלויזיה ויצר סדק קטן במסך, הטלויזיה היא מקרן של טושיבה מדגם 50VR9UE - חיפוש בגוגל בקושי העלה תוצאות.
אני רוצה לתקן את הסדק, ובגלל זה יצרתי קשר עם י.שלום.. לאחר שיחה עם הנציג שלהם התברר לי שהעלות של התיקון תעלה 4000 ש"ח - בסכום הזה אני יכול לקנות את הטלויזיה!

בכל אופן, הצג החיצוני של המסך נסדק ולפי מה שהבנתי הוא עשוי מפלסטיק, אני אשמח לקבל פתרונות אטראקטיבים כדי לטפל בתקלה הזאת.
הם זה פלסטיק שאפשר להזמין בגודל המתאים ואז פשוט לחבר על הטלויזיה? כמובן שלא אני, אבל טכנאי שמתמחה בטלויזיות.
בחו"ל גם לא מצאתי את החלק הזה, אני מניח בגלל שהטלויזיה נורא ישנה.

תודה לכם!
 

זה לא " פלסטיק" זה מסך שנקרה "מחוספס" -מיוחד שמשתמשים רק במקרנים בלבד!אחריו יש מסך "הדשה" -שבלי שילוב של המסכים האלה לא ניתן לקבל תמונה תקינה,מחיר של מסך אחד לדגם הזה 2000 שייח +\-
 
י.שלום אמרו לי 4000 ש"ח, מאיפה אני יכול לקנות את המסך הזה ב-2000 ש"ח..?!
 
י.שלום :מה??????????: היבואן הרשמי של טושיבה זה ניופאן,אבל עד כמה אני מכיר אין מסכים אלה במלאי. פיתרון הכי טוב-זה לוח יד2.... אני מאמין שבכסף אלה(1500שייח) אפשר ליקנות מכשיר שלם ועוד יהיה לך פרינת עים MDFS03 שזה המחשב של המכשיר שמחיר שלו 1000 שייח
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור