LCD המסך לא שומר את הגדרת הבהירות שלו

  • פותח הנושא פותח הנושא ortori
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ortori

חבר אתר
הודעות
42
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, יש לי מסך מחשב לנובו 19 אינץ' רחב, הבעיה איתו היא שהוא פשוט לא שומר את הגדרת הבהירות שאני מגדיר לו.

הגדרת הבהירות הנוכחית שלו היא בהירה מדי ומאמצת את העיניים, כל פעם שאני מחליש את ההגדרה היא נשמרת רק עד שהוא נכבה ואז שוב פעם הגדרת הבהירות מתאפסת, זה לא קורה בגדרה אחרת כמו בהזזת התמונה או בשינוי הצבע של המסך.

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

תודה.
 

אולי יש לו חיישן תאורה שקובע באופן אוטומטי?
או שאתה נמצא על מצב תמונה מסויים (VIVID למשל).
או שמדובר בתקלה.
 
לא, זה לא קשור למצב תמונה מכיוון שכבר ניסיתי על CUSTOM ועל ההגדרות המקוריות שלהם אבל עדיין ההגדרה של הבהירות נשארת על 80.
ובאמת יכולה להיות תקלה במסך? זה קרה פעם?
 
הכל יכול לקרות.
 

זה קורה רק שהוא מתכבה, זאת אומרת שאם אני מגדיר אותו עכשיו ל30 הוא ישאר ככה עד הפעם הבאה שאני יסגור את המחשב או שאני ילחץ על הכפתור כיבוי של המסך.
בכל מקרה תמיד יהיה נחמד אם חברות יבדקו את המסך לפני שהם משווקים אותו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור