המלצות על UA60h6300

  • פותח הנושא פותח הנושא אלפוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלפוס

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב, המלצות בבקשה.
יש סקירה או ביקורת?
 

מה אתה רוצה לדעת? זה מסך מסדרת הביניים של סמסונג, עם SMART, מעבד 4 ליבות.
 
המסך המתוכנן צמוד לויטרינה. האם תהיה בעייה של בהירות?
האם במסך יציאת אינטרנט?
איך איכות התמונה? 200 הרץ סביר או חלש (צופה בספורט וסרטי פעולה)?
איך איכות השמע?
כמה זמן אחריות נותנים?
מבקש המלצה למסך led ללא תלת מימד, עם חיבור אינטרנט, תמיכה מלאה בעברית (srt), סמארט, בתקציב של עד 10k.
קורא ntfs או רק fat?איך היא בהשוואה לסוני 60w605?

תודה
 
נערך לאחרונה ב:
רוב סדרה J החדשה בסמסונג ללא תלת מימד.
לגבי התמונה קשה יהיה לי שלא להטעות אותך...
איכות השמע סבירה, אל תצפה שתשמע כמו מע' סטריאו...
אחריות 1+2 מלאה ע"י מיניליין (כפוף לתקן פיקסלים)
קורא NTFS
 

לגבי התמונה קשה יהיה לי שלא להטעות אותך...
איכות השמע סבירה, אל תצפה שתשמע כמו מע' סטריאו...

לא הבנתי לגבי תגובתך בנוגע לתמונה.איכות טובה או לא?
לגבי סאונד, אני בכל מקרה מחבר למגבר
 
נערך לאחרונה ב:
את מסכי סמסונג אני אוהב בליגה היותר גבוהה.
מעולם לא בדקתי את הפנל עצמו בצורה מדוקדקת, אך אם אני משווה ל H6400 לא ראיתי הבדל בתמונה
 
J6400 ומעלה תומכים בתלת מימד. השנה סמסונג לא מספקת משקפי תלת מימד וצריך לרוכשם בנפרד.
 

אני לא חסיד של תלת מימד.
מה מומלץ למסך 60: h6300 או j6200?
 
ב- J6200 יש מערכת הפעלה חדשה TIZEN נוחה יותר לעומת ה- H6300.
ב- J6200 יש Micro Dimming לניגודיות דינמית טובה יותר. על פניו, נראה שהיא אמורה להיות טובה בהשוואה ל-H6300, אבל לא ראיתי את שתיהן זו לצד זו כך שלא יכול להעיד "מהשטח".
 
מתי ''ישוחררו' דגמי ה 60j6200 לאולמות התצוגה? הבנתי שכבר הגיעו לארץ הדגמים אבל עדין לא הפיצו לאולמות התצוגה
 

סליחה שאני מפריע אבל התלבטתי כמוך בחודש האחרון הלכתי ראיתי בעיקר 55" (בגלל תקציב) טלויזיות כמו סמסונג 6400 ובסוף חשבתי מחוץ לקופסה וקניתי פלזמה 60" סמסונג 60H5300 שישנם עכשיו במצבעי חיסול בארץ סביב 4500 ש"ח לדעתי מציאה נהדרת ! (כמובן בהנחה שיש לך סמארט חיצוי ואין לך חלון אחורי שמשתקף או תאורת חדר גבוהה). יתרונותיה עולים על הרבה מסכי LCD יקרים פי !2
 
מתי ''ישוחררו' דגמי ה 60j6200 לאולמות התצוגה? הבנתי שכבר הגיעו לארץ הדגמים אבל עדין לא הפיצו לאולמות התצוגה.
מאד חשוב לי להתרשם לפני רכישה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור