המלצות על כבלים ובכלל ל- 32LG60UR

  • פותח הנושא פותח הנושא mei00
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mei00

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם דבר ראשון הכרתי לא מזמן את האתר והוא מדהים, תודה לכל העוסקים בתפעולו.

דבר שני היום קניתי LCD דגם 32LG60UR.

מחפש המלצות לכבלים לחיבור ממיר (הוט), פלייסטישין 2 ומחשב נייד (חדש ככה שיש את כל היציאות).

1. האם יש הבדלים באיכות הצפיה בין כבלים עם זהב לכבלים אחרים?
(כי כיום קיימים הבדלים גדולים במחיר 25-400 שקל)
2. האם מתאמים לכבלים יכולים להוריד את איכות הצפיה?
3. אך כדאי לחבר את הטלווזיה כאשר אני משתמש ברסיבר?
(הרסיבר ללא יציאות וידיאו)

אני רוצה להשקיע בכבלים אבל לא לעשות חור בכיס לכן אם יש למישהו דגם כבלים
ספציפי אני שמח לשמוע.
 

1. כל התשובות לגבי חיבור ממיר במדריך: חיבור ממיר למסך
2. לאילו מתאמים הכוונה? יש משהו ספציפי?
3. אין מה לחבר את הטלויזיה לרסיבר, את הממיר ניתן לחבר לרסיבר (אודיו).
 
ראיתי את המדריך ואני חייב לציין שכל מדריך באתר מעולה ומקצועי, שוב תודה.
הבעיה שבממיר שלי יש רק svideo (ממיר קטן של הוט) אני מחבר ע"י כבל svideo לסקרט
עם מתאם שהופך אותו ל-RGB, האם חיבור כזה טוב?

השאלה החשובה כיום קיימים הרבה סוגי כבלים, במחירים מגוונים, האם יש חברה מומלצת לכבלים?
וכמה ההבדלים באיכות גדולים כמו ההבדלים במחירים?
 
שמחים שאתה נהנה כאן :-)

תקנה כבל ממוצע שנראה עם גימור טוב, אין צורך להשתגע.
מהממיר יוצא S-VIDEO או סקארט?
 

מהממיר יוצא S-VIDEO בלבד ועוד חיבור קטן שרק לחברת הוט יש את הכבלים
שלו הם קוראים לכבל "אלדין".
 
אם יוצא S-VIDEO, אז תחבר אותו לכניסת S-VIDEO בטלויזיה, אין טעם להמיר אותו ל-RGB.
 
אבל הבנתי שזה רק חיבור וידיאו, לא?
 

אכן רק וידאו, המרה שלו ל- RGB מיותרת לפני כניסה למסך.
 
תודה רבה על התשובה.

שאלה נוספת חיבור ה-USB הקיים בטלווזיה מאפשר לחבר דיסק קשיח חיצוני?
או שאפשר רק כרטיסי זיכרון קטנים?
 
אמור לתמוך גם בדיסק קשיח חיצוני, אבל יכול להיות שרק כאלו ב- FAT32.
 

מה דעתך על כבל סקרט ל-S-VIDEO ושני פינים לסאונד?

אני מתכוון את הסקרט לממיר,S-VIDEO לטלוויזיה ושני הפינים לרסיבר לסאונד.
 
את מתכוון מן הסתם לשתי יציאות אודיו RCA ? (בננה לבנה + אדומה)
 
אני מאמין שכן הבאתי תמונה.

nq4h1z.jpg


לינק לקניה
http://ultrapro.co.il/products/88817

*שימו לב!
כיוון הסיגנל הינו אל חיבור ה-SCART ולא ממנו!*
מה זה אומר בדיוק?

ועוד אחד שהבנתי שהוא דו כיווני.
http://ultrapro.co.il/products/114774
 

נערך לאחרונה ב:
אם זה לכיוון הסקארט אז זה לא מתאים לך, אתה צריך בכיוון מהסקארט אל ה- S-VIDEO או דו כיווני
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור