המלצות ל LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא eshemtov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eshemtov

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים
פעם ראשונה כאן
אני מעוניין לקנות 2 מסכי LCD או פלזמה:
אחד 42 לסלון - תקציב עד 9,000- 8,000 ש"ח
השני 32 לחדר שינה - תקציב עד 3,000-4,000 ש"ח.
עיקר הצפייה שלי זה בטלויזיה וקצת לסרטים. האם עדיף לשם כך מסך FULL HD או מספיק HD READY ? אגב יש לי YES .
נא המלצותיכם ל - 2 דגמים הכי טובים שאתם מכירים בטווח המחירים הנ"ל.
תודה מראש
ארז
 

ליאור המנהל , אפשר עזרה לשאלה ששאלתי ?
 
אני לא ליאור ולא המנהל :)
אבל אני מוכן להשתדל;)
מהם מרחקי הצפייה בשני החדרים?
האם החדרים מוארים במיוחד? באילו שעות צופים? והאם יש מקור אור(חלון) מול המקומות המיועדים של המסך?
זה חשוב מאוד להמלצה.
 
נערך לאחרונה ב:
אני לא ליאור ולא המנהל :)
אבל אני מוכן להשתדל;)
מהם מרחקי הצפייה בשני החדרים?
האם החדרים מוארים במיוחד? באילו שעות צופים? והאם יש מקור אור(חלון) מול המקומות המיועדים של המסך?
זה חשוב מאוד להמלצה.
גבר , קודם כל תודה רבה על התייחסותך
בסלון - 3.5 מטר , הסלון מואר , יש חלון מול המסך . שעות הצפייה בעיקר בערב.
בחדר שינה - 3.0 מטר , חדר מואר ויש חלון מול המסך.
שים לב , עיקר הצפייה תהיה לטלויזיה YES
וחשוב לי שגם הסאונד של ה LCD יהיה טוב
תודה מראש
 

אני הייתי לוקח לסלון פלסמה 50(pq300) בעלות של 6200 ש"ח אבל בגלל החלון ממול אני חושש שכדי לצפות במסך בשעות היום תצתרך להחשיך את החדר(בעיית השתקפות) לכן אני ממליץ על הסוני.
כל החיבורים- מוצר מעולה , אחריות של היבואן ישפאר . אי אפשר ליפול עם סוני .קבל לינק
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=715015

קצת חורג מהתקציב אבל מנסיון אפשר ורצוי להתמקח ולהוריד עוד מהמחיר המינימלי , מה גם שאתה מגיע עם יכולת מיקוח של שני מסכים.
אפשר גם לנסות במכירות האישיות , מסכים 46 אינץ של סוני , עדיף סדרת v המצויינת.
אפשר גם לרדת ל40 אבל לדעתי חווית הצפייה הקולנועית תפגם קצת אבל היי , תחסוך קצת כסף.....:)

לחדר השינה , למרות שיש אור , הצפייה היא בעיקר בשעות הערב לכן הייתי הולך על פלסמה
42pq300 , שוב , כל החיבורים האפשריים , יבואן אמין , דגם עם המלצות מוכחות.
4300-4400 על הקיר (32 ל3 מטר זה קטן מידי)
מצרף לינק למוצר
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=728136

לגבי הסאונד, מסכים דקים לא מצטיינים באיכות הקול אבל לרוב האנשים זה מספיק.
מכסימום תוסיף אחר כך מערכת קולנוע ביתי.

ספר לנו לבסוף מה הייתה ההכרעה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור