המלצות למסך LCD למחשב - 22 אינצ'

  • פותח הנושא פותח הנושא avihy-a
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avihy-a

כתב האתר
הודעות
149
מעורבות
1
נקודות
0
אהלן לכולם...

אני בימים הקרובים מתכוון לשדרג את חווית הצפייה במחשב האישי שלי באמצעות מסך LCD חדש.

הכיוון הוא 22 אינצ' - לא יותר ולא פחות. ראיתי כמה וכמה מסכים כאלו ופשוט התאהבתי.

קראתי גם את המדריך לבחירת מסך LCD וכול סוגיית הפאנל.

בגדול, צימצמתי את האפשרויות שלי לכדי שלושה מאוד מובילים ודי מומלצים, והם שלושתם בסדר גודל של ה- 1500 ש"ח פלוס מינוס (זה התקציב עם ממש ממש מעט חריגה) - ואני מחפש לראות אם למישהו כאן יש נסיון או איזושהי דעה שתעזור לי לבחור במסך הנכון.

אז המסך הראשון והכי מומלץ ששמעתי עליו זה הסמסונג הנ"ל:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=576847

השני הוא ה- LG הזה:
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=585649

השלישי הוא ה- MAG הזה:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=589547

אני נוטה יותר לכיוון של הסמסונג.

המלצות? הערות? תגובות?
 

הסמסונג וה-LG נבחנו באתר, ראה ב"בדיקות מוצרים"
 
בנוגע לסמסונג,ייצור הדגם הזה הופסק,בגלל סוגיית הפאנל הבעייתי.
 
בנוגע לסמסונג,ייצור הדגם הזה הופסק,בגלל סוגיית הפאנל הבעייתי.

אבל הוא עדיין במלאי.

ומה בעייתי בפאנל שלו? זה שהוא באיכות נחותה זה דבר אחד - אבל למה בעייתי"
 

הבעייתיות היתה מהטעם שהמסך הופץ במספר גרסאות עם פאנלים שונים,בעלי איכויות טובות עד גרועות.

בשלב מאוחר יותר,הסימון של סוג הפאנל הופסק.

לאחר הביקורת הקשה,סמסונג הפסיקה את הייצור של הדגם הזה.
 
ניתן לקרוא מידע נוסף בקישורים המצ"ב.
נראה שסמסונג הפיקו לקחים בדגם המחליף 2232 ,למרות שגם כאן יש מספר גרסאות של פאנלים.

http://www.behardware.com/html/news/?date=12-12-2007#9282

http://www.behardware.com/articles/689-10/22-inch-lcd-monitors-the-3rd-wave.html

וניתן לקרוא את הסיכום,עם ההמלצה:

http://www.behardware.com/articles/689-12/22-inch-lcd-monitors-the-3rd-wave.html

לדעתי,כדאי להמתין לדגם החדש.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור