המלצות/הסתיגויות-סוני KD-55XF9005

  • פותח הנושא פותח הנושא eranack
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranack

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב,

אשמח לקרוא חוות דעת לגבי הדגם שציינתי. אני לקראת רכישה של טלוויזיה (עידן פלוס/NETFLIX בלבד).
די גבולי מבחינת התקציב שלי, מסתמך בעיקר על RTINGS.com.
מרחק הצפיה הוא כ-3.5 מ' (סלון די מואר) אבל מעדיף לקחת 55" ולא גדול יותר כדי לקנות משהו קצת יותר איכותי.
כרגע נראה לי שלא אלך על OLED בגלל ענין הצריבות (אם הבנתי נכון...רק התחלתי לבדוק את התחום).
תובנות כלשהן באשר לדגם?
תודה רבה מראש!
 

שלום רב,

אשמח לקרוא חוות דעת לגבי הדגם שציינתי. אני לקראת רכישה של טלוויזיה (עידן פלוס/NETFLIX בלבד).
די גבולי מבחינת התקציב שלי, מסתמך בעיקר על RTINGS.com.
מרחק הצפיה הוא כ-3.5 מ' (סלון די מואר) אבל מעדיף לקחת 55" ולא גדול יותר כדי לקנות משהו קצת יותר איכותי.
כרגע נראה לי שלא אלך על OLED בגלל ענין הצריבות (אם הבנתי נכון...רק התחלתי לבדוק את התחום).
תובנות כלשהן באשר לדגם?
תודה רבה מראש!

מסך סוני דגם XF9005 מומלץ ביותר, מתמודד מצוין בתנאים מוארים.
 
יש לי את אותו הדגם רק ב 75 טלויזיה מעולה שבמעולות הכל חד וממש כיף לראות בא
הדבר היחיד שטיפה מפריע אבל לא משמעותי זה בפינות המסך ממש במשולש הפינות
יש קטע אפור כאילו לא מגיעים הפיקסלים לשם וחסר צבע.
חוץ מזה מושלמת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור