המלצות: היטאצ'י או שארפ, דגמי "42

  • פותח הנושא פותח הנושא popeye
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

popeye

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שמחתי מאוד למצוא את האתר הזה, המון אינפו' רלוונטית
ישר-כוח.
ולשאלתי - אני רוצה לקנות LCD "42, הדברים שחשובים לי מאוד מצחיקים אבל הם חשובים לי, רוב הטלויזיות מגיעות עם מסגרת שחורה ומבריקה מה שמאוד מקלקל בעיני, ה-LCD היחידות שראיתי שיש להם מסגרת מט הם SHARP והיטאצ'י
לגבי הדגמים היטאצ'י L42S02A
שארפ LC42SB55
מאוד לא חשוב לי FHD או READY
לא הצלחתי כ"כ לקבל אינפו' לגבי השארפ, לא המלצות חמות ולא המלצות קרות.

* ליאור, לקחתי את הערתך לתשומת ליבי. אתה צודק.

פופאי
 

ברוך הבא,

גם פנסוניק PV8 כוללת מסגרת מט ואם אתה נוהג לצפות בעיקר בשידורי טלויזיה רגילים אז היא יכולה להתאים.
לא יצא לנו לבדוק מסכים של שארפ, אז קשה לתת המלצה מקצועית.
 
תודה תודה..

ראיתי את הפנסוניק, היא פלזמה ולא LCD.
מה ההמלצות שלך לגבי ההיטאצ'י בכלל ולדגם שכתבתי בפרט?
האם הם "נחשבות" לטובות או עוד יצור סיני\קוריאני....

תודה מראש פופאי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור