המלצות ג'אז

  • פותח הנושא פותח הנושא stam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stam

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
88
נקודות
28
היי
אשמח להמלצות לג'אז רגוע ביצועים טובים והקלטה טובה בלי שירה.
אוהב את time out אבל פתוח לעוד דברים רק בלי חפירות כבדות מדאי...
קונה מוזיקה בדרך כלל בhd tracks.
תודה ולילה טוב.
 

יש כל כך הרבה המלצות פה בפורום, יש את השרשור של מה מתנגן אצלך עכשיו, יש את כל מה שחגי ממליץ בג׳אז, יש בביקורות של ציוד, תחפור קצת...
 
שלום סתם.

לא ככ בטוח, שאני מבין לכוונתך.
אבל .... לפחות נשתדל.

תנסה את זה.

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור