המלצה

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן Ronen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן Ronen

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
אודה למומחים על המלצה על מסך 55 אינץ'.
מרחק הצפייה כ 3-4 מטר.
תקציב סביב ה 5000 ש"ח
צפייה כמעט אך ורק בשידורי הוט.
מה שחשוב זו איכות התמונה בשידורים רגילים בעיקר.

בהחיפושים שלי יצא שהתמקדתי בדגם:
LG - 55LF650Y (מחירו כ 4300 שקל)

האם יש לכם המלצות בעד ונגד ואולי המלצות נחרצות על דגם אחר שאיכות התמונה שלו בשידורי HOT יותר טובה משמעותית?

תודה למשיבים.

רונן
 

חברי פורום יקרים,
אנא עזרתכם.
מבין שתי האופציות הנ"ל מה העדיפה :
1. סמסונג UE55H6400
2. LG 55LF650Y

תודה,
רונן
 
שני מסכים מעולים.

שאלה מכוונת
האם יצא לך לראות את התמונה של שניהם?
אם כן, מהי דעתך?
 
את ה LG ראיתי בחנות גם בשידורי SD ובהחלט נראה טוב.
על הסמסונג קראתי המלצות מאד חמות כאן בפורום.
לא ראיתי אותו.
 

אני מציע שתלך ותצפה בו.
מדובר בשני מסכים טובים מאוד, מודרנים עם יכולות טכנולוגיות דומות.
רק מה שיעשה לך טוב בעיניים הוא המסך הנכון.

חשוב מאוד לוודא שהמסכים לא נמצאים על מצב ״דינמי״ וששניהם מכויילים אותו הדבר.
 
חשוב מאוד לוודא שהמסכים לא נמצאים על מצב ״דינמי״ וששניהם מכויילים אותו הדבר.[/QUOTE]

נכון מאוד וחשוב.

לפי העדפותיך אתה אוהב צבעים רווים ומסך מבריק, שני מסכים אלה יתנו לך את מה שאתה מחפש.
לעומת סוני שגם עושה מסכים טובים אבל בתפישת תמונה שונה.
 
תודה רבה על העצות.
אחפש חנות שאפשר למצוא בה את הסמסונג...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור