המלצה של מסך עד סכום של 6500 שח'

  • פותח הנושא פותח הנושא mottiba
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mottiba

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
בקרוב אני עובר לבית שלי, ולהלן כמה פרטים על הסלון והרגלי הצפייה שלי:

*המרחק של הסלון בין 3-4 מ'.
*יש לי סטרימר, לכן רוב הסרטים שאני רואה הם באיכות 720-1080P.
*סדרות בתכני HD ורגילים.
*אופציה ל3D במידה ויתאפשר בסכום הזה - מינימום 42"

וזהו בעיקר.

נ.ב:
אתר מדהים שעזר לי המון בבחירת מוצרים שונים.
 

אני ממליץ שתראה את D550 גודל 51 היא נמכרת בסביביות 6000-6500 אלף שקל
והיא מעולה
 
תודה על ההמלצה,
אך האם זה לא גדול מדי?
ובנוסף, ידוע שלפלזמות יש בעיית צריבת מסך לאחר תקופה ממושכת של שימוש בו,
האם הבעיה הזו כבר פרההיסטורית או שעדיין צריך לחשוש ממנה?
 
במילה אחת לא, בשתי מילים בכלל לא. הגדול מתאים ביותר עבור המרחק.

ובקשר לצריבה, כרגע המקום היחידי שתשמע על המושג הזה יהיה בספרי ההיסטוריה (כמעט)
 

תודה על העזרה,
היכן יש ביקורות על המסך הנ"ל?
והאם 3D בטכנו' LED אינה עדיפה על פלזמה?
לדוגמא-42" LED 3D לא עדיפה מאשר הדגם הנ"ל?
 
זה ענין של טעם אישי...
אבל בגודל 42 תצתרך לשבת חצי מטר מהמסך כדי להבחין באפקט התלת מימיד וזה לא אפשרי למרחק 3 מטר צריך לפחות 50 אנטיש ויותר לא כדי לך לרדת מ50 אנטיש
 
הבנתי זאת,
אך שאלתי היא אחרת:
האם איכות של 3D LED שונה מאיכות של 3D פלזמה?
ובשידורי HD ? ובשידורי SD?
כי הרי לראות סרט ב3D זה פעם בחודש במקרה הכי טוב,
וצפייה בשידורי SD / HD היא כרגע ה"בשר" של הצפייה בארץ... לכן שאלתי אם ישנן ביקורות על המסך הנ"ל

אודה לתשובה , מוטי.
 

אני יסזביר לך מה הבדליןם בין צפייה בLED לפלזמה הפלךזמה מציגה תמונה הרבה יותר חשוכה וטבעית לעומת הLED שמציעג תאורה כמעת פי שתים ושלוש מפלזמה ולכן בדקות הראשונות הצפייה בLED לעומת פלזמה התמונה בLED נראת יותר טבעית בהירה חדה והרבה יותר טובה אבל מי שמבין בטלוזיות ופרט בפלזמות יודע שהצפייה בפלזמה הרבה יותר נעימה לעין מציגה צבעים טבעים לא חוסכת על רמת השחורים והפרוט אבסל חוסכת בחדות בבהירות עם תמעונין בתמונה חדה ובהירה על חשבון הצבעים הטבעים הLED מתאים לך עם תמעונין בתמונה יותר טבעית וקרובה למקור תלך על פלזמה בתקציב שלך יש לך את הLED C7000
שהיא טלוזיה די טובה אבל לטעמי סובלת מזליגות אור בארבע פינות המסך לאחר כוויול נכון זה יורד כמעת לגמרי עכשיו היא מתמכורות בכמה חניות ב6500 אלף שקל לגודל 46
יש לך את LG LX6500 שהיא גם מעולה בעלת פאנל מט מעולה לצפייה בתנאי אור
יש לך את פליפיס 8605 שהיא גם כן מעולה אבל בעלת ציפיו מבריק שגורם להשתקפיות...
 
תודה על העזרה,

אני מקווה שביריד מוצרי החשמל בגני התערוכה יש את הדגמים הללו בזול.
 
שמח לעזור אני מקווה שתמצא את המסך הטוב ביותר עבורך
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור