המלצה על DAC לחיבור לספק לינארי של טדי

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rainbird

אוהב את התחום
הודעות
262
מעורבות
52
נקודות
28
הי
ברשותי ספק כח לינארי של טדי פרדו שמשמש את הסטרימר שלי
אני כרגע בחיפושים אחרי DAC עם כניסת USB במחיר סביר 3-4K שח. אני יודע שישנם DAC עם כניסת מתח DC שניתן לשדרג להם את הסאונד עם ספק לינארי.
מישהו התנסה בעניין ויכול לחוות דעה ?
 

זה יהיה לא נכון לחפש DAC עם כניסת מתח לספק חיצוני רק בגלל שיש לך ספק כזה.
תקנה את ה DAC הכי טוב שאתה יכול למצוא בתקציב שלך, את הספק תמכור.
 
ברשותי דאק CHORD QUTE HD שהיה מחובר לספק של תדי שילוב נפלא אם אתה מעוניין צןר קשר 0544831215 רוני הדאק עובד 12 וולט 1 אמפר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור