המלצה על פלזמה 42"

  • פותח הנושא פותח הנושא mk0101
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mk0101

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין לרכוש טלויזיה פלזמה 42" שתומכת ב-FULL HD
ובעלת כניסת SCART
מבין החברות
היטאצ'י
פנסוניק

איזה דגמים מומלצים קיימים? אם אפשר קצת לפרט

יש חברה או דגם אחר שנחשב איכותי ושתומך במה שציינתי לעיל ושכדאי לי לשקול?
 

אין פלזמה בגודל 42" (לפחות בישראל) שמציגה FULL HD
לכולן רזולוציה של 1024X768 = HD Ready

מה שכן, המסכים הללו יודעים לקבל אות FHD ולהמיר אותו לרזולוציה הנמוכה יותר שלהם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור