המלצה על ספק לינארי לסוויץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rainbird

אוהב את התחום
הודעות
262
מעורבות
52
נקודות
28
חפשתי ספק לינארי לחיבור ל Switch של TP Link שמחובר עם את'רנט לסטרימר אצלי במערכת. תכלס הייתי די סקפטי לגבי ההשפעה אז לא רציתי להשקיע יותר מדי. הזמנתי את הספק הבא:


מדובר בספק לינארי פשוט וזול שניתן להזמין במתחים שונים עד 10w ולכן מתאים לרכיבים שלא צורכים הרבה זרם. עלה לי 110 ש"ח לערך כולל משלוח.

לאחר החיבור נוכחתי לדעת שההבדל ברור ושמיע. הסאונד יותר מהודק. יש יותר רזולוציה ויותר דינמיות בסאונד. לא האמנתי שניתן להשיג כזה שיפור עם ספק פשוט כל כך.
אני אגב משתמש בספק של טדי לסטרימר שלי שכמובן שיפר גם הוא. הספק החדש העלה את הביצועים בעוד מדרגה.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20250322_161347_AliExpress.jpg
    Screenshot_20250322_161347_AliExpress.jpg
    KB 66.4 · צפיות: 77
חפשתי ספק לינארי לחיבור ל Switch של TP Link שמחובר עם את'רנט לסטרימר אצלי במערכת. תכלס הייתי די סקפטי לגבי ההשפעה אז לא רציתי להשקיע יותר מדי. הזמנתי את הספק הבא:


מדובר בספק לינארי פשוט וזול שניתן להזמין במתחים שונים עד 10w ולכן מתאים לרכיבים שלא צורכים הרבה זרם. עלה לי 110 ש"ח לערך כולל משלוח.

לאחר החיבור נוכחתי לדעת שההבדל ברור ושמיע. הסאונד יותר מהודק. יש יותר רזולוציה ויותר דינמיות בסאונד. לא האמנתי שניתן להשיג כזה שיפור עם ספק פשוט כל כך.
אני אגב משתמש בספק של טדי לסטרימר שלי שכמובן שיפר גם הוא. הספק החדש העלה את הביצועים בעוד מדרגה.
רגע, אני רוצה להבין...
הספק הזה מעלי יותר טוב מהטדי שלך?
 
לא השוותי ראש בראש כי מדובר בחיבורים שונים (הטדי מתחבר לסטרימר שלי , RP4 עם כבל USB)
אני מניח שטדי ברמה גבוהה יותר. בכמה? לא יודע ... אולי בעתיד אחליף לספק לינארי עם שתי יציאות כדי לאזן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור