המלצה על מערכת שמע לרכב

  • פותח הנושא פותח הנושא rotematari
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rotematari

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום יש לי סוזוקי sx4 2013 וברצוני להחליף לו את הרמקולים ואת המערכת אשמח להמלצה והכוונה על איך ואיפה ולהתקין (אם זה חשוב אני יכול גם להתקין לבד אם זה חוסך הרבה )
התקציב שלי הוא 1000-2000 שח אני שומע הרבה מוזיקה אלקטרונית (בייס גליצ אמביאנט טארנס, דארק ופורסט )
וגאז

תודה לכולם
 

הי רותם. אל תפתח ציפיות לתגובות כאן. לצערי פורום רכב מת מזמן ואפחד כמעט לא מגיב כאן. גם אני הייתי שמח להמלצות בעניין אבל כנראה שזה לא המקום
 
אהלן לגילוי נאות אני בעל עסק בתחום
יש כמה אופציות בתקציב שלך
העניין הוא שהתקציב מאוד נמוך
 
הי @Soundclub garage יש לך אולי המלצה ל head unit דבל דין של פיוניר או אלפיין בתקציב של עד 1500 שח (פלוס מינוס). הדגש הוא על איכות סאונד ולא על אופציות שליטה מתקדמות. מיועד למאזדה 3 2010.
 

הי @Soundclub garage יש לך אולי המלצה ל head unit דבל דין של פיוניר או אלפיין בתקציב של עד 1500 שח (פלוס מינוס). הדגש הוא על איכות סאונד ולא על אופציות שליטה מתקדמות. מיועד למאזדה 3 2010.
אני הייתי חושב על פתרון אחר בתקציב קרוב פלוס תקבל יותר אפשרויות שליטה
מכשיר dsp מוגבר עם נגן בלוטוס hd מובנה ב2000 שח
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור