המלצה על מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא erezma
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erezma

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברי הפורום,

מחפש מסך 60 אינץ'. חשובה לי בעיקר איכות התמונה ב שידורי SD ו HD.

כל המסביב כמו 3D, WIFI, SMART לא מעניינים

התקציב הוא כ 6500 +/-

מישהו יכול להמליץ על כמה דגמים?

תודה מראש,
ארז
 

מישהו יכול להגיב?

תודה
 
כל בחירה של פנסוניק או סמסונג תהיה בחירה מצוינת.
רק הבעיה שהתקציב לא יספיק למסך איכותי בגודל כזה.

אבל אתה חייב ללכת לחנויות ולצפות במסכים. יש כאלו שאוהבים תמונה חלקה עם הרבה צבעים (לד למשל)
ויש מסכים עם תמונה יותר טבעית (פחות צבעים) שזה הרבה עניין של טעם.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור