המלצה על מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא eran_neb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eran_neb

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

היינו היום בחנות והמליצו לנו על מסך לסלון בגודל 37 אינץ דגם 37FL3312 של פיליפס.
האם יש לכם חוות דעת על מסך זה ? מסך חדש או ישן ?
ומה זה HDMI ? האם זה קשור ל- HD Ready ?

נ.ב. - המוכר מסר כי גודל המסך הוא לפי הנוסח 10 אינץ למטר מרחק צפייה, המרחק אצלנו 3.2 מטר. בזמנו רשמת לי כי גם 42 אינץ יכול להתאים לסלון שלנו.
רציתי לבדוק איך נראה מסך פלאסמה 42 אינץ, אך היו לו מבחר מאוד מאוד מצומצם של פלאסמות שהיו תלויות הכי גבוהה ושאר השורות היו רק מסכי LCD.
מדוע הם "תקעו" את הפלסמות הכי למעלה עם מבחר של 3-4 מסכים בלבד.

תודה מראש,
 

יכול להיות שהרווח של המוכר על הפלזמות קטן יותר ולכן הוא דוחף משהוא אחר - אני לא יודע (אבך, זה לא אומר שהוא ממליץ לך על מוצר רע).
במרחק הצפיה שלך לדעתי 42'' אפשרי בהחלט לי יש מרחק צפיה קטן יותר ומסך שלי הוא 42''

כדי להמליץ לך על מסך צריך מידע נוסף - באיזה שידורים אתה מתכנן לצפות העתיד (טלויזה, DVD, HD), אם חיבור של מחשב או PS מתוכנן גם?
כמו כן האם המסך אמור להיות ממקום במקום עם השתקפות של חלונות או תאורה?
 
HDMI זה חיבור שמוציא איכויות גבוהות של וידיאו וקול... HDREADY זה האיכות וידיאו שהטלויזיה מוציאה ..
 
1. השידורים שלי הם בעיקר טלוויזיה (YES MAX), מעט DVD ובמידה ויהיה LCD/פלזמה - גם HD.
2. לא מתכנן לחבר כרגע מחשב.
3. המסך אמור להיות בסלון בצמוד למפרסת שמש - צד מערבי, ויש השתקפות חזקה של השמש על המסך הקיים.

4. הכי חשוב - תודה על העזרה ...
 

לפי מה שאתה אומר השימוש ברובו יהיה לטלויזיה לכן כדאי לך לקחת פלאזמה..
 
עבור שידורי טלוויזיה בדרך כלל פלזמה נותנת תמונה יותר טובה - אבל רוב דגמי הפלזמה יש בעיה של השתקפות שלא קימת במסכי ה LCD
 
האם יש לך חוות דעת על 37FL3312 של פיליפס ?
פשוט ראיתי אותה בחנות ואיכות התמונה שלה הייתה מאוד ברורה ויפה לעומת מבחר הפלזמות המצומצם בחנות.

המוכר מיד המליץ עליה מתוך עשרות המסכים שיהיו בחנות והיא הייתה עם האיכות הטובה יותר, האם יכול להיות שהם כיילו אותה כדי לקדם מכירות שלה ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור