LCD המלצה על מסך 42" לצרכים משרדיים

  • פותח הנושא פותח הנושא ניר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ניר

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
היי,

אני מחפש המלצה למסך 42" שישמש בחדר דיונים בחברה בה אני עובד. אנחנו מעוניינים במסך ולא במקרן. אנחנו לא הולכים לצפות בספורט או לשחק משחקי מחשב מפוארים, אלא בעיקר להראות מצגות וסרטונים מהאינטרנט.

הדברים שנראים לי הכי חשובים:
1. שזווית הצפיה תהיה גדולה (כך שגם אנשים מהצד יראו תמונה ברורה)
2. שהמסך יהיה בעל בהירות גבוהה ולא תהיה בעיה לצפות בו גם תחת תאורה חזקה
3. חיבורי HDMI, VGA ואולי גם כניסות USB.
4. מחיר...

אשמח להמלצות, תודה!
 

1: זווית צפייה בכל המסכים גדולה מאוד
2: במקרה כזה מסך פלזמה יהיה עדיף
3: בחיבור VGA ובעיקר בהצגת מצגות רצוי להתאים את הרזולוציה כך שאתם תוכלו לראות את מה שכתוב במסך בעיקר בדפי WORD, טבלאות EXCEL ובשימוש כצד מחשב...
4: אני מציע לבחור מסך שהוא HDR ולא FHD.
5: עוד דבר שלא רשמת כאן אך אולי לקחתם בחשבון את את נושא נוחות החיבור של מוצרים שונים על גבי פאנל חיבורים בשולחן או בקיר... הכנת תשתית וביצוע התקנת מערכות על ידי איש מקצוע.

דוגמה: חדר ישיבות אצל אחד הלקוחות.
 

תמונות מצורפות

  • 2012-07-08 13.25.18.jpg
    2012-07-08 13.25.18.jpg
    KB 156.4 · צפיות: 245
תודה רבה על כל התשובות :)

אז ההמלצה היא לפלזמה HDR, יש איזה דגם מוצלח במיוחד שאתה (או מישהו אחר) יכול להמליץ עליו? על איזה חברות/דגמים כדי להסתכל?

תודה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור