המלצה על מסך 32 אינץ LCD בK3 4K

  • פותח הנושא פותח הנושא kobi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobi

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רציתי המצלה על מסך
שישמש אותי לדברים הבאים

(חיבורים)
חיבור לרסירבר של פיונר דגם VSX-817
חיבור למחשב יש לי (DVI וגם תשני)
חיבור לסוני PS3
חיבור לממיר הוט
החיבורים האלה ברצוני לקבל אודיו באיכות גבוהה וגרפיקה של משחקים באיכות גבוהה

(שימושים)
סרטים
מוזיקה
משחקים

תודה לעוזרים (Y)
 

התקציב בין 3 ל4
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור