המלצה על מסך מחשב LCD להקרנת סרטים ב DVD

  • פותח הנושא פותח הנושא dbardbar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dbardbar

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אנו מעוניינים בהמלצה למסך מחשב (22 אינטש) LCD שאותו אנו מעוניינים לחבר ל DVD לצורכי הקרנת סרטים בלבד
ל DVD שברשותנו (pioneer) יש חיבור S-VIDEO, component ו- video out
(אנחנו לא מעוניינים בטלויזיה כדי להמנע מתשלום האגרה)

הבנו שחיבור שלושת יציאות ה component ל VGA לא יתן תמונה, האם זה נכון?
 

שלום,

מסכי ה-LCD שבחנו כאן, אינם כוללים את הכניסות שאתם מחפשים.
המרת קומפוננט ל-VGA דורשת רכישת קופסאת ממיר אות אקטיבי בנפרד.

חיפוש בזאפ אחר מסכי 22" עם כניסת S-VIDEO, מעלה את התוצאות הבאות: מחשבומחשבוH221WוFujitsu Siemensו ו- KTC שכולל גם טיונר ולכן אינו מתאים לכם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור