המלצה על מסך מחשב 24 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא brolix
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

brolix

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
ערב טוב, אני מחפש מסך 22-24 אינץ' שתומך בתלת מימד. עדיפות ל LED (אני מניח שאין מסכי פלזמה למחשב בגדלים הללו). לפי מה שהבנתי פאנל IPS (שזה מה שיש לי כעת) הוא הכי טוב. המסך יחובר למחשב ואני מתכוון להשתמש בתלת מימד בעיקר לסרטים. התקציב שלי הוא 2000-2400 שח. חשוב לי שהמסך יתמוך בתלת מימד.

אני אשמח לחוות דעת וביקורת במידה ולמישהו יש מסך דומה ותודה רבה מראש!
 

שאלה טובה. אני לא הייתי מוותר על פאנל IPS, אבל מסכי ה- 3D שראיתי מבוססים על TN.
בחיפוש מצאתי את הדגם הזה:
Fujitsu Siemens P23T
אבל אני לא יודע מה איכותו בפועל. ל- LG יש דגמי IPS רבים, לא ראיתי במפרט שלהם גם תלת מימד, אולי אתה תמצא בחיפוש.
 
תודה על התגובה.
מצאתי דגם אחד של LG שנראה בסדר שנקרא D2343P -
http://www.lg.com/hk_en/monitors/lg-D2343P-home
הבעיה היא שלא ראיתי בגוגל חנויות שמוכרות אותו. יש סיכוי שיש באתר נציגים של חנויות/LG ישראל?
 
תתקשר לשירות לקוחות של קבוצת ח.י היבואנים.
 

תודה!
אחרי חיפוש קל באתר שלהם מצאתי את הדגם הרצוי. אני אחקור עוד על המסך ואתקשר אליהם לבירורים.
אם למישהו יש דגם אחר שהוא ממליץ עליו, אני אשמח לשמוע!
 
אוקי, ספר מה אמרו לך.
 
בוודאי. בנוסף רציתי לשאול, ראיתי של-nvidia יש תלת מימד אקטיבי וצריך לקנות דרכם את המשקפיים והמכשיר המתחבר למחשב אז רציתי לדעת מספר דברים - אני מניח שצריך בשביל זה מסך אקטיבי, והאם תלת מימד אקטיבי יותר/פחות נוח לעיניים ממרחק של מטר והאם אני אראה הבדל משמעותי באיכות או שממרחק כזה 720,1080 לא משנה. והאם האקטיבי יוצר יותר עומק מאשר פאסיבי(אני מודע לכך שהצורה בה מקבלים את התמונה שונה לחלוטין בין שתי השיטות). כי במשחקים אפשר להפוך את המשחק ל 3D דרך ההגדרות של NVIDIA אבל במסך הפאסיבי אין כזאת אפשרות וזו רק המרה מ-2D ל-3D שאני מניח שעובדת פחות יפה.
 

תודה שוב :)
יכול להיות שהמסך המדובר יורד מהפרק. ראיתי שיש ל-LG דגם כזה עם פאנל IPS ואחד עם פאנל TN אבל באתר של ח.י לא מוזכר העניין משמע שהמסך אצלם הוא כנראה עם TN. האם ישנו הבדל גדול בין הפאנלים?
 
עבורי יש הבדל גדול באיכות הצבע וזוויות הצפייה.
 

אם כך נלחם על הטוב ביותר.
אתה יודע במקרה מי היבואנית הרשמית(במידה ויש) של הטלוויזיות תוצרת סמסונג? לפי מה שהבנתי סקיילקס קורפוריישן היא היבואנית הרשמית של הטלפונים שלהם בלבד.
 
טלוויזיות סמסונג זו חברת סמליין. מסכי מחשב זו קבוצת חיון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור