המלצה על מסך טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא otn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

otn

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

אני רומה לקנות מסך טלויזיה דק. קראתי על ההבדלים בין פלזמה ל- LCD אבל בחנויות טוענים
שפלזמה זה out וכיום ה- lcd מוביל מבחינת טכנולוגיה.
שאלתי,
אם אנחנו רואים בעיקר הוט והשאר dvd, ממרחק של כ- 4 מטר
ובתקציב של עד 8500 ש"ח.
איזה דגמים כדאי לבדוק ?

תודה ושנה טובה.
 

במרחק הזה יכולים להתאים מסכי בגדלי 42 עד 50 אינטש (אבל 50" יקר לתקציב שלך).
דגמים שנכנסים לתקציב הם טושיבה 42CV500, דגם LG 60FR וגם מסכי פלזמה של פנסוניק (PV80), סמסונג (450) או LG.
לשימושים שלך, פלזמה בהחלט יכולה להתאים וגם חלק ממסכי ה- LCD.
כמובן שחובה לראות את המסך בעיניים, מחובר אל ממיר יס או הוט.
 
האם זה ש- LG הוא FHD נותן לו יותר נקודות ?

על פי העיצוב (עדיין לא הלכתי לראות), הטושיבה מתאימה לי יותר.
כיצד החברות האלה מבחינת האחריות ?
עד שכתבת לי חשבתי (על פי החנויות ואנשים שדיברתי איתם) ששארפ ופיוניר הן החברות הכי טובות. האם זה נכון ?

שוב תודה ליאור על עזרתך,
שנה טובה,
אור.
 
ליאור, ההבדל באיכות של HOT בין CV500 ל-FR60 גדול?
 

שארפ חברה מובילה? לא חושב... ואני הייתי ממליץ על הSCARLET של LG בגודל 42" FULL HD אחלה טלויזיה
 
בכל מקום שאומרים שטכנולוגיה מסוימת טובה וזה סיבה לרכוש אותה - זה לא מקום רציני
אתה צריך לרכוש מה שנראה לך טוב ומתאים לדרישות שלך ולא מה שהוא מתקדם יותר טכנולוגית עם בכלל זה נכון

יש הרבה דברים שהם טכנולוגיה חדשה שנותנים פתרון פחות טוב - בגלל סיבות כאלו ואחרות כמו עלות יצור זולה יותר
 
השאלה, למי שאינו מבין בתחום היא האם כל מה שארצה

לראות בעתיד אכן יתאפשר לי ?
לדוגמא, dvd blueray האם האיכות שלו דורשת מסך fhd ?
האם הוט או יס ישדרו בעתיד משהו שלא אראה טוב ב- hd ready ?

האם יש לכם המלצות על חנות שכדאי לקנות בה ?
ועוד שאלה, האם סמסונג נחשבת חברה טובה ? איזה דגם ? (כנראה שיש לי הנחה שם).

תודה,
אור.
 

מסכי טלויזיה HD READY מסוגלים להציג תמונה של FULL HD ללא בעיה ואפילו באיכות קרובה מאוד למקור.
דרך אגב גם מסכים עם רזולציה רגילה מסוגלים להציג שידור HD.

סממסונג חברה מוכרת ורצינית, אתה צריך לבדוק לבד מה נראה לך טוב - המלצה שלי לבדוק בשידורים רגילים, ב HD זה בטוח יראה יותר טוב.

בקשר לחנות - באיזה אזור אתה גר?
 
איזור ת"א. ויש דגם מומלץ לסמסונג ? תודה.

אור.
 
46a550 מחירו כ-10,500 ש"ח אם יקר לך תרד ל 46a450
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור