LCD המלצה על מסך חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא מאור
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מאור

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
דוד שלי מתכנן לקנות טלויזיה חדשה. לפי מה שהבנתי ממנו עקב חוסר במקום רק 32" תוכל להיכנס ככה שמרחק הצפיה כבר לא פקטור בבחירת הגודל.
התקציב הוא בלי הגבלה אבל ברור ש-4,000 ומעלה זה מוגזם מדי :)
כרגע הוא יראה רק SD ככה שהאיכות בשידורים האלו צריכה להיות מקסימלית אבל כמובן בעתיד שיתאפשר לו לראות HD כמו בנאדם.
יש לכם המלצות?

תודה מראש, מאור.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור