המלצה על טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא robertn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

robertn

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
1
נקודות
3
[TABLE="class: tborder, width: 100%, align: center"]
[TR]
[TD="class: alt1, bgcolor: #F0F4F8"]
שלום לכולם,

זקוק להמלצה לטלויזיה.
אני מסתכל בעקר תוכן מהמחשב (בעזרת סטרימר) כגון סרטים, סדרות, סרטים מצוירים (עם הילד).
חשוב לי גם עניין שידורי sd ועידן+ (פה עניין העברית חשוב בשביל ה EPG).

גודל מסך נעצרתי על 42 נכון לעכשיו. מרחק צפייה כ 3 מטרים (אולי קצת פחות)
מתלבט הדגמים:

samsung d6400
lg 42lm671y
philips 5507
philips 7606

העניין של תלת מימד ופיצרים פחות חשוב .
רוצה טלויזיה עם איכות תמונה ואיכות צליל טובים.
תקציב בסדר גודל של הטלויזיות למעלה
יש המלצות לטלויזיות אחרות?​
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

samsung d6400
philips 5507

תבחן את 2 הדגמים הללו
גש לחנויות צפה בשידורי SD מרחק 2.5 מטר
תבקש להדליק את הרמקולים

תצרף גם בפלאזמה PM6700 LG
שידורי SD טובה יותר
 
קראתי באמת הרבה בנושא ואני אבחן ברצינות את שני הדגמים הללו אבל עולים לפני שאלות:

א. אין דגם יותר טוב ויותר חדש בלי בעעית העננות במחיר דומה ל 6400?
ב. למה בשום אתר לא ממליצים אף דגם של טושיבה שארפ JVC
ג. אם נסתכל על הטלויזיות הסיניות איך הדגמים של HISENSE ו HIER?

מקווה בעזרתכם להגיע להחלטה מהר
 
למה בשום אתר לא ממליצים אף דגם של טושיבה שארפ JVC
כי האיכות שלהם לא טובה מספיק
צפיתי בהם ובאמת לא נהניתי

אם נסתכל על הטלויזיות הסיניות איך הדגמים של HISENSE ו HIER?
לא מבין מצד אחד אתה שואל על דגם חדש מ=6400
7500 ויש 8000 של סמסונג

ומצד שני אתה מביא מסכים לא איכותיים

קיבלת 3 דגמים ללכת לבדוק
מאוד ממליץ על פלזמה או פיליפס
יש לה באיפיונים בחירת MPEG לשיפור SD
קונטרס אמיתי 1:5000
 

תודה רבה לכולם.
אעשה סיבוב ואבחר.
אחזור עם התוצאות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור