LCD המלצה על טלויזיה " LED 46/47 עם תלת מימד ודפדפן אינטרנט חופשי בעברית

  • פותח הנושא פותח הנושא יואל א
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יואל א

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הי,אשמח לקבל המלצה.מאד חשוב לי שיהיה גם דפדפן אינטרנט בעברית ממש כמו במחשב.
 

בינתיים, רק לדגמים של LG וגם סמסונג יש דפדפן עם תמיכה בעברית.
 
ליאור,אם אני קונה היום טלויזיה שעדיין אין לה דפדפן עברית,כמו פיליפס 8605,האם כשהפונקציה הזאת תפותח אצלם ניתן יהיה להתקין אותה גם אצלי בטלוזיה שרכשתי כבר?בנוסף,ללא קשר לנושא הדפדפן,האם אתה ממליץ על הפיליפס בהשוואה לדגמים המתקדמים של סמסונג ו-LG?
 
קשה לי להאמין שזה יהיה אפשרי.
פיליפס זה מותג מכובד, לא יצא לי לבחון ספציפית את הדגם הזה.
 

פליפיס 8605 טלוזיה מציוניות מאכותיות שיש כיום איכות תמונה פנטסטית בכול השידורים
אבל סובלת מבעית השתקפות חמורה.. וצבעים די קרים לעומת C750 המציוניות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור