LCD המלצה ל37/42 אינצ' בתקציב לא ענק

  • פותח הנושא פותח הנושא figamaster
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

F

figamaster

אורח
הי לכולם,
מבקש עזרה בהמלצה על מסך 37/42 אינצ'. סלון קטן, מרחק צפייה - 2 מטר חחח..
מחבר מחשב וסוני 4, ועידן +.
תקציב קטן... עד 3000 ככה.
תודה לכל העוזרים! :כל-הכבוד:
 

קח דגמים של LG או סמסונג שנכנסים לך בתקציב .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור