המלצה ל-SPDIF DAC

  • פותח הנושא פותח הנושא avile7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avile7

אוהב את התחום
הודעות
173
מעורבות
36
נקודות
28
ברצוני לחבר את הטלוויזיה למגבר סטריאו.
את השידורים הרגילים שומע דרך הממיר שמחובר למגבר.
בכדי לחבר את הטלויזיה שיש לה יציאה דיגיטלית ,
המליצו לי על SPDIF DAC.
באתרי חול יש בין 40 ל400 ש"ח.
מישהו מכיר היכן ניתן לקנות בארץ,ושיהיה איכותי?
טלויזיה LG NANO80,מגבר סימאודיו 250.
 

אם אין לך כניסה אופטית במגבר לא חושב שכדאי להשקיע בממיר אופטי-rca רגיל סביר להניח שהסאונד לא יהיה משהו.
אולי תבדוק אם יש לך יציאה rca (אדום,לבן) בטלוויזיה (ככה תוכל לחבר ישירות למגבר)
 
ראה את הודעתי בפורום "העולם הדיגיטלי האודיו" בתושבה לפוסט שלך ...
יובל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור