המלצה ל LCD 42", נואשתי כבר..

  • פותח הנושא פותח הנושא niv20
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niv20

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אחרי חודש של בירורים והתלבטויות ואחרי שעשיתי ביטול עיסקה ל
uniden 42750fhd
אני כבר לא יודע איזה טלויזיה לקנות, מרגיש שמיום ליום הדילמה גוברת
אז ככה, מצטער שאני מבקש את זה עוד הפעם.
hot: 80%
מחשב: 20%
תקציב: גג עד 6,500 שח
אני רוצה לשים סוף לזה פעם אחת ולתמיד!
חשבתי על:
Toshiba 42A3000
LG 42LC53
Toshiba 42AV500
KTV LTW42DV
LG 42LB9R
ואני רוצה רק LCD, בקרוב כנראה קונה XBOX..
תודה רבה לעוזרים, מקווה שההתלבטות תיגמר עם עזרתכם
 

מה מרחק הצפיה?
האם ראית בכלל את המסכים במציאות ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור