איזה רסיבר רב ערוצי מומלץ למוזיקה (תקליטים ובלו-ריי) שתומך בכל הפורמטים וכולל פונו-סטייג' ברמה טובה?
רמקולים בתצורת 4.1 (ללא סנטר) ואין צורך במולטי-זון.
רמקולים קדמיים ELAC UBR62, התנגדות 6 אוהם, נצילות 85db והספק מקסימלי 140W
רמקולים סראונד PARADIGM ATOM, התנגדות 8 אוהם, נצילות 89db והספק עד 100W.
סאב אקטיבי.
הרסיבר יושב בתוך רהיט, אז יש מגבלת עומק: 35-38 ס"מ.
חשבתי אולי על ימאהה RX-A2A ואודה לתובנות.
רמקולים בתצורת 4.1 (ללא סנטר) ואין צורך במולטי-זון.
רמקולים קדמיים ELAC UBR62, התנגדות 6 אוהם, נצילות 85db והספק מקסימלי 140W
רמקולים סראונד PARADIGM ATOM, התנגדות 8 אוהם, נצילות 89db והספק עד 100W.
סאב אקטיבי.
הרסיבר יושב בתוך רהיט, אז יש מגבלת עומק: 35-38 ס"מ.
חשבתי אולי על ימאהה RX-A2A ואודה לתובנות.
נערך לאחרונה ב: