המלצה לרסיבר רב ערוצי

  • פותח הנושא פותח הנושא danik56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danik56

אוהב את התחום
הודעות
143
מעורבות
15
נקודות
18
איזה רסיבר רב ערוצי מומלץ למוזיקה (תקליטים ובלו-ריי) שתומך בכל הפורמטים וכולל פונו-סטייג' ברמה טובה?
רמקולים בתצורת 4.1 (ללא סנטר) ואין צורך במולטי-זון.

רמקולים קדמיים ELAC UBR62, התנגדות 6 אוהם, נצילות 85db והספק מקסימלי 140W
רמקולים סראונד PARADIGM ATOM, התנגדות 8 אוהם, נצילות 89db והספק עד 100W.
סאב אקטיבי.

הרסיבר יושב בתוך רהיט, אז יש מגבלת עומק: 35-38 ס"מ.

חשבתי אולי על ימאהה RX-A2A ואודה לתובנות.
 

נערך לאחרונה ב:
Marantz Cinema 60
שים עליו מאוורר קטן 12V\usb
 
האם חייבים להרכיב את האנטנה גם כאשר יש חיבור רשת קווי?
חלק מהרסיברים צריכים אנטנה גם לצורך קליטת בלוטות', ולכן כדאי שתותקן.
 

הבנתי..הוספתי למעלה פרטים על הרמקולים שיש לי.
השימוש אך ורק להשמעת מוסיקה בפורמטים שונים. סטריאו ורב ערוצי.
כמובן שדרוש רסיבר שיתן תוצאה אופטימלית עם הרמקולים הקיימים.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור