המלצה לרכישת פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא orenlil
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orenlil

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אנחנו מתלבטים לגבי הצעה שניתנה לנו על LG 42PG200R ב- 4300 ש"ח.
האם המסך אמין? לא ראינו כ"כ הרבה ביקורות על LG.
אנחנו לקוחות הוט, מרחק הצפייה שלנו 3 מטר והתקציב שלנו הוא עד 5000 ש"ח.
האם תוכל לתת לנו המלצה על חברה אמינה?
תודה.
 

LG חברה טובה, כמו כן חברות טובות נוספות במסכי פלזמה הן של טושיבה, סמסונג ופנספוניק (אבל לדעתי זה קצת יותר יקר).
המלצה אישית שלי זה לראות את המסכים בעיניים בחיבור לממיר של HOT - אחרי הכל העיניים שלך זה מה שקובע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור