המלצה לרכישת פטיפון בתקציב 3k

  • פותח הנושא פותח הנושא dudidu3
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dudidu3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
3
נקודות
3
שלום אנשים יפים,

מבקש את המלצתכם ברכישת פטיפון חדש בתקציב 3k.
כרגע ישנם כמה מועומדים, ביניהם:
1. music hall mmf-3.3
קישור: https://musichallaudio.com/product/mmf-3-3-turntable/
התלבטות: הראש לא ניתן לשליפה אבל חוץ מזה נראה פטיפון שבנוי טוב במפעל של Project בצ'כיה. הפטיפון בנוי מ-2 פלטות שאמורות לבודד ויברציות מהמנוע וכו'. הזרוע עשויה מ- carbon, קרטריג' של Ortofon 2M Red.

2. Pro-Ject Debut Carbon EVO
קישור: https://www.project-audio.com/en/product/debut-carbon-evo/
התלבטות: נראה שווה ערך לפטיפון של music hall. רק כאן הפטיפון בנוי מפלטה אחת..הזרוע גם כאן עשויה מ- carbon - יחידה אחת כולל הראש. גם כאן הקרטריג' של Ortofon 2M Red.

3. קראתי ביקורות טובות גם על מותג שנקרא Fluance דגם RT85
קישור: https://www.fluance.com/rt85w-reference-high-fidelity-vinyl-turntable-natural-walnut
התלבטות: פטיפון שנראה טוב, מגיע עם פלטה אקרילית וקרטריג' Ortofon 2M Blue, הראש נשלף, בסוף התקליט הזרוע עולה והצלחת מפסיקה להסתובב.
הבעיה עם Fluance שלא מוכרים אותו בארץ וצריך להזמין מחו"ל.

- מה שפחות חשוב לי זה פונו בנוי, היות ואני מתכוון בשלב הראשון לחבר אותו למגבר משולב Roksan kandy k2 בעל כניסת פונו Moving Magnet שיש לי. בהמשך אולי אשדרג לקדם מגבר איכותי יותר.
- לא מעוניין ולא צריך bluetooth או usb - אני מעוניין להינות מצליל איכותי נטו.
- האם ראש נשלף אמור להיות שיקול משמעותי בבחירת הפטיפון? (בדגמים 1+2 הראש לא נשלף..)
- האם הכיוון טוב או שכדאי ללכת לכיוון של פטיפונים כמו audio technica ושות'?

אודה לעזרתכם בבחירת פטיפון לתקציב זה. אשמח לשמוע המלצות אחרות אם יש לכם לתקציב הזה.

תודה וסופשבוע נעים.
 

נערך לאחרונה ב:
בשני הפטפונים הראשונים, לא הראש כי אם תושבת הראש (שלה) לא ניתנת לשליפה,
לדעתי לא צריך להוות שיקול.
אם יד שניה וינטג׳ היא אפשרות עבורך, ישנם פטיפונים נהדרים, לדוגמה טורנס או לנקו מטופלים.
 
בשני הפטפונים הראשונים, לא הראש כי אם תושבת הראש (שלה) לא ניתנת לשליפה,
לדעתי לא צריך להוות שיקול.
אם יד שניה וינטג׳ היא אפשרות עבורך, ישנם פטיפונים נהדרים, לדוגמה טורנס או לנקו מטופלים.
תודה, אשקול גם את הכיוון של יד 2
 

images (4).jpeg

ה Debut Carbon EVO הוא הדגם העכשיווי והמשודרג של ה Debut,אלו הנק' העיקריות :
1.בידוד המנוע תוכנן לגמרי מחדש
2.נוספה טבעת לפלטה פנימית (העשויה מסייטלס סטיל) עשויה מקומפאונד מיוחד TPE לפיזור ויברציות.
3.נוספו רגלים משככות מתכווננות,לשיפור הבידוד מההסטנד/מדף - ופילוס קל ונח
4.נוספה פונקציה של החלפת מהירות אלקטרונית בין מהירויות 33/45 ואפשרות לנגן גם מהירות 78 (למי שצריך)

גילוי נאות : אני היבואן של פרוג'קט וכמובן בעל אינטרס,אבל אין במחיר הזה פטיפון ברמת ה EVO.

זמין במלאי במגוון גימורים כולל אחריות ושירות.
רועי
 
ממליץ לך גם על ה Pro-Ject Debut Carbon EVO
יש לי דגם דומה שרכשתי מקודו אודיו , בנוסף לשרות הטוב שיתן לך (כיוון הזרוע משקל וכו..) הפטיפון מצויין לתקציב שלך!
ללא קשר, גם יותר טוב מהרבה יצרנים אחרים ויקרים יותר.....
 
 

תתחדש,
יש מוצרים שעדיף לקנות חדשים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור