המלצה לקניית מסך 75 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
אחרי שנה וחצי עם מסך סוני 65 אינץ נשברתי והחלטתי לרכוש מסך גדול יותר.
ראיתי מספר דגמים של SONY, LG, Samsung
מישהו יכול להמליץ על דגם ספציפי ?
חשוב שיראו טוב גם לא בחושך מוחלט וחשוב שחורים מעולים.

קראתי ביקורות על הסוני 75XE9405 והיא בעדיפות אבל מחירה סביב 40K
האם מישהו יכול להמליץ על מסך טוב יותר?
 

אחרי שנה וחצי עם מסך סוני 65 אינץ נשברתי והחלטתי לרכוש מסך גדול יותר.
ראיתי מספר דגמים של SONY, LG, Samsung
מישהו יכול להמליץ על דגם ספציפי ?
חשוב שיראו טוב גם לא בחושך מוחלט וחשוב שחורים מעולים.

קראתי ביקורות על הסוני 75XE9405 והיא בעדיפות אבל מחירה סביב 40K
האם מישהו יכול להמליץ על מסך טוב יותר?

ממליץ. לכיוון של סוני דגם 8596 בגודל 75. המחיר באזור ה 25k
 
תודה איציק. המחיר דרך אגב הרבה יותר נמוך מ 25 אבל אני מתלבט אם להוסיף כסף לכיוון ה 9405 .
מישהו השווה בין המסכים האלו?
 
תודה איציק. המחיר דרך אגב הרבה יותר נמוך מ 25 אבל אני מתלבט אם להוסיף כסף לכיוון ה 9405 .
מישהו השווה בין המסכים האלו?
סוני 9405 מסך מעולה. האם הוא שווה את ההפרש? גש לבית ישפאר צפה במסכים ותחליט בעצמך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור