המלצה לקניה

  • פותח הנושא פותח הנושא UDU
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

UDU

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ,
ברצוני לקנות מסך טלויזיה בגודל של 42'' מרב שמיעה של הרבה דעות (כל מוכר מושך לכיוון שלו) אני מבולבל מאוד אם לקנות lcd או פלזמה.
הצרכים שלי הם שידורי הוט(דיי הרבה ספורט),סרטים,ps3.
הסלון מואר מאוד כיוון הסלון הוא דרום. כשמסתכלים לכיוון הטלויזה מצד ימין יש ויטרינה לכל האורך.
כך שאני לא יודע מה נכון לקנות.
התקציב הוא עד 7000 ש"ח גג
אבקש המלצות למספר דגמים ואם אפשר גם לחנות אמינה באזור תל אביב
תודה
 

בתקציב שלך לדעתי המסך הכי טוב פנסוניק 42pv70,אם אתה מעוניין צור איתי קשר בהודעה פרטית.
 
PV70 הוחלף ע"י PV80 (שאכן יקר יותר), אם יש בסלון חלון או מרפסת מוארים מול הטלוויזיה, תצטרך לסגור אותם בזמן צפיה בפלזמה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור