המלצה לפלאזמה 50" חדשה לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא ronenperetz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,648
מעורבות
244
נקודות
63
שלום לכולם
מעוניין בפלאזמה חדשה לסלון בגודל 50" , מרחק צפייה של 2.5M .
חשוב שיהיו חיבורי SCART לממיר.תקציב עד 4000 ש"ח.לא תלת מימד ולא סמארט.
לאחר שביקרתי במספר מקומות ראיתי שעדיין לא נפתרו בעיות המריחה של מסכי LCD ולכן מעדיף פלאזמה.יש הצעות כל שהן?
ראיתי סמסונג 51"דגם F4500 מה דעתכם?
 

סקארט? לא מאמין שתמצא פלזמה חדשה עם חיבור כזה. יש כמה מסכי LED LCD של סוני, שארפ או טושיבה שאולי מגיעים איתו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור