שלום לכולם,
חמי היקר שיפץ את הסלון ומחפש מערכת סאונד .
העניין הוא כזה: הסלון הוא חלל מאוד פתוח , יש רק שני קירות שסוגרים אותו ולכן להבנתי הוא לא אקסוטי וזו הסיבה למה אנו לא רוצים מערכת קולנוע ביתית מלאה.
הקיר עליו תלוייה הטלוויזיה נורא צר- קצת יותר מרוחב הטלוויזיה . ולכן לא אידיאלי ששם תשב המערכת.
אז חשבנו שהרמקולים יהיו משני צדדי הספה יחד עם המגבר.
השאלה היא כזו, בגלל שהמגבר והרמקולים בקצה השני של הסלון, האם אפשרי להתחבר מהמגבר לטלוויזיה דרך BLUETOOTH? ולא דרך HDMI/אופטי?
במידה וכן אפשר המלצה למערכת דו ערוצית + מגבר בתקציב של 5000?
עריכה: עדיפות לרמקולים רצפתיים אך לא חובה
תודה לעוזרים
חמי היקר שיפץ את הסלון ומחפש מערכת סאונד .
העניין הוא כזה: הסלון הוא חלל מאוד פתוח , יש רק שני קירות שסוגרים אותו ולכן להבנתי הוא לא אקסוטי וזו הסיבה למה אנו לא רוצים מערכת קולנוע ביתית מלאה.
הקיר עליו תלוייה הטלוויזיה נורא צר- קצת יותר מרוחב הטלוויזיה . ולכן לא אידיאלי ששם תשב המערכת.
אז חשבנו שהרמקולים יהיו משני צדדי הספה יחד עם המגבר.
השאלה היא כזו, בגלל שהמגבר והרמקולים בקצה השני של הסלון, האם אפשרי להתחבר מהמגבר לטלוויזיה דרך BLUETOOTH? ולא דרך HDMI/אופטי?
במידה וכן אפשר המלצה למערכת דו ערוצית + מגבר בתקציב של 5000?
עריכה: עדיפות לרמקולים רצפתיים אך לא חובה
תודה לעוזרים