רמקולים המלצה למערכת דו ערוצי + מגבר

  • פותח הנושא פותח הנושא CHOSEN1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

CHOSEN1

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

חמי היקר שיפץ את הסלון ומחפש מערכת סאונד .

העניין הוא כזה: הסלון הוא חלל מאוד פתוח , יש רק שני קירות שסוגרים אותו ולכן להבנתי הוא לא אקסוטי וזו הסיבה למה אנו לא רוצים מערכת קולנוע ביתית מלאה.

הקיר עליו תלוייה הטלוויזיה נורא צר- קצת יותר מרוחב הטלוויזיה . ולכן לא אידיאלי ששם תשב המערכת.

אז חשבנו שהרמקולים יהיו משני צדדי הספה יחד עם המגבר.

השאלה היא כזו, בגלל שהמגבר והרמקולים בקצה השני של הסלון, האם אפשרי להתחבר מהמגבר לטלוויזיה דרך BLUETOOTH? ולא דרך HDMI/אופטי?

במידה וכן אפשר המלצה למערכת דו ערוצית + מגבר בתקציב של 5000?
עריכה: עדיפות לרמקולים רצפתיים אך לא חובה
תודה לעוזרים
 

מה לגבי האפשרות של מקרן קול איכותי וסאב ?
 
אקוסטיקה זה מינימום 70% מההאזנה, אם לא יותר. במקרה שלך, אתה תשמע את החדר מנגן ולא את המערכת.

ממליץ לך לשנות כיוון ולבדוק רמקולים מוגברים או כמו שכתבו בקומה מעלי - מקרן קול איכותי.
 
השאלה היא כזו, בגלל שהמגבר והרמקולים בקצה השני של הסלון, האם אפשרי להתחבר מהמגבר לטלוויזיה דרך BLUETOOTH? ולא דרך HDMI/אופטי?
ככל שזכור לי, פרוטוקול הבלוטות' במגברים מיועד לרוב כדי שהמגבר ישמש כמשדר למוסיקה שתשודר באוזניות או רמקולים, ולא כדי לקלוט מקור ושהרסיבר ישדר אותו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור