LCD המלצה למסך "LCD FHD 46"-47

  • פותח הנושא פותח הנושא Ofekk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ofekk

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
6
תקציב פחות או יותר עד 8K.
האם שווה להשקיע במסך 100HZ?
ורציתי לשאול, עד איזה תדירות מבחינה העין שלנו?
תודה.
 

שימושים:
ממיר HOT שידורים רגילים
סרטי HD מ-HTPC
 
קצת יקר וחורג בשבילי.
איזה דגם מאוד מומלץ לקחת עד 8K-8.3K?

מסכי Phillips טובים בגדלים האלו? איזה סדרה כדאי לחפש?
ומה לגבי 100HZ?
 

אתה מוזמן לראות הודעה שכתבתי היום.
אחרי בחינה עמוקה של הנושא מעבר של חנויות רבות והתנסות.
הלכתי על LE46B550 של סמסונג. עולה על מתחרות שעולות כמעט פי 2 בשידורי SD. פשוט מדהים
 
כן קראתי את ההודעה שלך, תודה.
אני יזכור את הדגם ואני ינסה לראות אותו באחת החנויות.
 
המלצות עד סביבת ה-8.3K ?
 

כמה אחוזיים מתוך השימוש שלך הוא SD ?
 
רוב הצפייה היא שידורים רגילים מהממיר של הוט הרגיל, בוא נגיד 70 אחוז.
כל השאר זה סרטי HD.
 
מניסיון בפורומים השונים ויסלחו לי החברים
לא משנה מה ימליצו לך העיניים שלך שונות משל אחרים.
ההמלצה האמיתית היחידה היא ללכת ולראות בעצמך, התמונה מדברת בעד עצמה.

תעבור על הפוסטים האחרונים ותראה את הדגמים המדוברים. אני יכול לחסוך לך :
פיליפס 7604/8604
טושיבה סידרה 6
טומסון (רק בסטריאו סטאר לדעתי)
סמסונג 46B550/B610
LG דגם 47LH70YR
סוני - 46V5500 (ההמלצות הן על דגמים גבוהים יותר אבל זה מה שנכנס בתקציב נורמאלי)

אלו הדגמים שתשמע עליהם המלצות בפורומים השונים.
לפי מה שאני חקרתי לפני שבוע

תלך לחנויות (מספר גדול ככל האפשר) ותראה אותם. אל תתעצל, ואל תתבייש. תשחק עם ההגדרות. תשים ערוץ 11, אל תסתכל בכלל על מסמכים עם סרטוני הדגמה של HD. ישר תבקש קודם כל SD.

אחרי 4\5 חנויות אתה כבר תגבש החלטה.
תלך לחנויות מתמחות. תלך למרכזי קניות שיש מספר של חנויות ככה תוכל לראות מידית בתנאים שונים את אותו מסך.

אגב. לSD נטו פלזמות לרוב מציגות תמונות טובות יותר, עם זאת 30 אחוז שימוש בHTPC=סכנת צריבה ממשית.

בהצלחה :)
 

אני גם לא יכול לקחת פלזמה כיוון שהמסך יהיה ממוקם ליד הרבה אור שמש, LCD מסתדר עם זה הרבה יותר טוב.
תודה על ההמלצות לדגמים עתיד :)
 
אני צריך תשובה מהר:

מסך פיליפס 47 אינץ' 5604.
אני ראיתי ומאוד נהניתי.
מה אתם אומרים? דגם טוב?
תודה
 
מה אכפת לך מה אחרים אומרים

ראית בעיניים שלך. נהנת !
אתה זה שצריך לחיות עם המסך הזה לא אף אחד אחר.

המלצות אפשר לתת לפי שהולכים לראות. ברגע שהתמונה טובה לך הלכה למעשה. לכל השאר אין משמעות.
 

ראיתי שהרבה אומרים שהתמונה ב-SD נורא גרועה ...
אני הסתכלתי עליו לא הרבה ורוב הזמן על ערוצי HD .. ככה שאני לא בדיוק ראיתי לעומק.
ביטלתי את ההזמנה ונזמין דגם אחר :)
 
וואלה הלכתי לשקם אלקטריק והסתכלתי על כמה דגמים מומלצים.
באמת את התמונה הטובה ביותר גם מרחוק וגם מקרוב הציגה ה-Samsung 46B550.
פשוט תמונה חדה, חלקה ואיכותית.
ב-SD הציגה תמונה מצויינת וב-HD תמונה מדהימה, היא ניצחה את כל המסכים שהיו מסביב.
אז.... הזמנתי :)

ואני מחובר כרגע עם ממיר הוט רגיל אז הבנתי שאני צריך טרנסקודר SCART כדי לקבל איכות טובה.
אפשר בבקשה המלצה לאחד?
 
נערך לאחרונה ב:
כמה שילמת עליה ?
אני רכשתי אחת כזאת בדיוק לפני שבוע
לא טעית זה בטוח ! מסך מדהים לטעמי

בהוט להבנתי אפשר לקבל ממיר HD בחינם עם קצת לחץ
אז יאללה לך על זה גם תרוויח כמה ערוצים נחמדים
וגם תקבל חיבור HDMI
 

המלצה לטרנסקודר בבקשה ..
 
אני סגור על הטלוויזיה הזו כיוון שהיא פשוט מדהימה.
מחיר אני עכשיו פה במיקוחים עם 2 חנויות ומנסים לקבל מחיר טוב ותנאים טובים.
נראה מה נקבל בסוף.

קיבלתי הצעות מ-HOT ו-YES לגבי ממירי HD\MaxHD ונראה אם נשדרג.
כמו שזה נראה עכשיו לא ואני צריך טרנסקודר ל-SCART כי הבנתי שאני לא אקבל איכות טובה בכבל RCA או ב-RCA TO SCART.
אשמח להמלצה על טרנסקודר זול שנותן את מה שצריך.
תודה.
 
נערך לאחרונה ב:
אתה יכול לפרסם מה סדר הגודל של המחיר ? שידעו איפה השוק עומד.
 

8,490 שקל כולל משלוח, מתקן תלייה והרכבה.
והכל ב-24 תשלומים ללא ריבית.
8,140 שקל לטלוויזיה בלבד, והמשלוח חינם ברוב החנויות.

אשמח לדעת עכשיו למה אני צריך טרנסקודר ולמה כבל פשוט לא יבצע את אותה הפעולה.
וכמובן המלצה לאחד.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור