L lte אוהב את התחום הודעות 51 מעורבות 0 נקודות 0 6/3/09 #1 שלום רציתי המלצה למסך טלוויזיה LCD אשר שימושו העיקרי יהיה לחיבור למחשב מה שחשוב שיהיה לו תמיכה של NR דרך חיבור ה-VGA וזהו בעקרון בתודה מראש
שלום רציתי המלצה למסך טלוויזיה LCD אשר שימושו העיקרי יהיה לחיבור למחשב מה שחשוב שיהיה לו תמיכה של NR דרך חיבור ה-VGA וזהו בעקרון בתודה מראש
L lte אוהב את התחום הודעות 51 מעורבות 0 נקודות 0 7/3/09 #3 32 או 37 אינץ', לא משנה לי איזה מהגדלים מה שייתן לי את התמורה הטובה יותר מבחינת מחיר ואיכות תמונה !
L lte אוהב את התחום הודעות 51 מעורבות 0 נקודות 0 7/3/09 #5 תודה על ההמלצה ! אך ממה שאני רואה המחיר של המסך הוא 5490 ויותר ככה שזה כבר לא נכנס לתקציב שלי רציתי לדעת האם יש עוד המלצות למסכים שכדאי לי לבדוק בטווח המחיר שלי ? נערך לאחרונה ב: 7/3/09
תודה על ההמלצה ! אך ממה שאני רואה המחיר של המסך הוא 5490 ויותר ככה שזה כבר לא נכנס לתקציב שלי רציתי לדעת האם יש עוד המלצות למסכים שכדאי לי לבדוק בטווח המחיר שלי ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 7/3/09 #6 יש דגם קצת יותר זול, LX80, תבדוק גם סמסונג LA450 או את הסוני 4000
J jjwz אוהב את התחום הודעות 145 מעורבות 0 נקודות 0 8/3/09 #7 שלום ליאור. רשמתי אתמול תגובה לשאלה שנרשמה בתחילת השירשור. משום מה תגובתי נמחקה.האם לא היה בה משהוא לא תקין?
שלום ליאור. רשמתי אתמול תגובה לשאלה שנרשמה בתחילת השירשור. משום מה תגובתי נמחקה.האם לא היה בה משהוא לא תקין?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/3/09 #8 לא זכור לנו משהו כזה, לא מחקנו הודעה. אולי לא נקלטה בגלל תקלה כלשהיא, אתה מוזמן לכתוב שוב.
J jjwz אוהב את התחום הודעות 145 מעורבות 0 נקודות 0 9/3/09 #9 ברצוני להוסיף שחיברתי מחשב נייד ל-סוניkdl-32L4000 והסוני זיהה את המחשב בלי בעיה.וזאת בעזרת כבל VGA ל-VGA .זו טלויזיה שניכנסת לתקציב שלך.
ברצוני להוסיף שחיברתי מחשב נייד ל-סוניkdl-32L4000 והסוני זיהה את המחשב בלי בעיה.וזאת בעזרת כבל VGA ל-VGA .זו טלויזיה שניכנסת לתקציב שלך.
L lte אוהב את התחום הודעות 51 מעורבות 0 נקודות 0 10/3/09 #10 תודה על ההמלצות אך לאחר שיקול החלטתי לרכוש את הסרטימר הבא: http://go.iomega.com/section?SID=458c896e3a08ae139d4cea821d0a820827f:4710&secid=39289 ועכשיו בעצם אני רוצה המלצה לטלויזיה עם איכות התמונה הכי טובה שיש חשבתי על 37 אינץ' אך אם יש טלויזיה יותר איכותית בגודל של 32 אינץ' אשקול גם זאת ! התקציב לטלויזיה נשאר בעקרון אותו הדבר !!! בתודה מראש
תודה על ההמלצות אך לאחר שיקול החלטתי לרכוש את הסרטימר הבא: http://go.iomega.com/section?SID=458c896e3a08ae139d4cea821d0a820827f:4710&secid=39289 ועכשיו בעצם אני רוצה המלצה לטלויזיה עם איכות התמונה הכי טובה שיש חשבתי על 37 אינץ' אך אם יש טלויזיה יותר איכותית בגודל של 32 אינץ' אשקול גם זאת ! התקציב לטלויזיה נשאר בעקרון אותו הדבר !!! בתודה מראש
K kalda01 אוהב את התחום הודעות 283 מעורבות 0 נקודות 0 22/5/09 #13 LX80 בגודל 37 של פנסוניק תעלה לך פחות מ4000 אבל היא רק HDR