המלצה למסך LCD בתקציב של עד 4500 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא lte
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lte

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רציתי המלצה למסך טלוויזיה LCD אשר שימושו העיקרי יהיה לחיבור למחשב
מה שחשוב שיהיה לו תמיכה של NR דרך חיבור ה-VGA
וזהו בעקרון
בתודה מראש
 

מה גודל המסך?
 
32 או 37 אינץ',
לא משנה לי איזה מהגדלים
מה שייתן לי את התמורה הטובה יותר מבחינת מחיר ואיכות תמונה !
 
תבדוק את זה: פנסוניק LX800
 

תודה על ההמלצה !
אך ממה שאני רואה המחיר של המסך הוא 5490 ויותר ככה שזה כבר לא נכנס לתקציב שלי :(
רציתי לדעת האם יש עוד המלצות למסכים שכדאי לי לבדוק בטווח המחיר שלי ?
 
נערך לאחרונה ב:
יש דגם קצת יותר זול, LX80, תבדוק גם סמסונג LA450 או את הסוני 4000
 
שלום ליאור.
רשמתי אתמול תגובה לשאלה שנרשמה בתחילת השירשור.
משום מה תגובתי נמחקה.האם לא היה בה משהוא לא תקין?
 

לא זכור לנו משהו כזה, לא מחקנו הודעה.
אולי לא נקלטה בגלל תקלה כלשהיא, אתה מוזמן לכתוב שוב.
 
ברצוני להוסיף שחיברתי מחשב נייד ל-סוניkdl-32L4000 והסוני זיהה את המחשב בלי בעיה.וזאת בעזרת כבל
VGA ל-VGA .זו טלויזיה שניכנסת לתקציב שלך.
 
תודה על ההמלצות אך לאחר שיקול החלטתי לרכוש את הסרטימר הבא:
http://go.iomega.com/section?SID=458c896e3a08ae139d4cea821d0a820827f:4710&secid=39289

ועכשיו בעצם אני רוצה המלצה לטלויזיה עם איכות התמונה הכי טובה שיש חשבתי על 37 אינץ' אך אם יש טלויזיה יותר איכותית בגודל של 32 אינץ' אשקול גם זאת !

התקציב לטלויזיה נשאר בעקרון אותו הדבר !!!

בתודה מראש
 

מישהו ???
 
help anybody ???
 
LX80 בגודל 37 של פנסוניק תעלה לך פחות מ4000 אבל היא רק HDR
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור