המלצה למסך LCD בגודל 46-50 אינטש

  • פותח הנושא פותח הנושא erezp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erezp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
חברים שלום,
אודה להמלצה על מסך בגודל הנ"ל.
בחרתי ב LCD כי בסלון יש הרבה אור בצדדים (תריסים ...).
מרחק צפיה ישיר 3 מטר ובצד כ 3.5 מטר.
תקציב 10,000 . בשביל משהוא ממש טוב אפשר להוסיף עוד כמה אלפים.

שנה נפלאה לכל חברי הפורום,

ארז
 

סוני.
דגמי ה ה V או W .
לעניות דעתי המסכים של סוני מובילים ב lcd .
קצת יותר יקרים מאחרים אבל שווים את ההפרש.
 
מתוך מה שאני בחנתי בזמן האחרון B750 של סמסונג נראת לי יותר בולטת
חדה יותר ברורה יותר אבל גם אני עדיין שוקל את צעדי בבתחום
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור