E erezp חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 25/9/09 #1 חברים שלום, אודה להמלצה על מסך בגודל הנ"ל. בחרתי ב LCD כי בסלון יש הרבה אור בצדדים (תריסים ...). מרחק צפיה ישיר 3 מטר ובצד כ 3.5 מטר. תקציב 10,000 . בשביל משהוא ממש טוב אפשר להוסיף עוד כמה אלפים. שנה נפלאה לכל חברי הפורום, ארז
חברים שלום, אודה להמלצה על מסך בגודל הנ"ל. בחרתי ב LCD כי בסלון יש הרבה אור בצדדים (תריסים ...). מרחק צפיה ישיר 3 מטר ובצד כ 3.5 מטר. תקציב 10,000 . בשביל משהוא ממש טוב אפשר להוסיף עוד כמה אלפים. שנה נפלאה לכל חברי הפורום, ארז
odi אוהב את התחום הודעות 88 מעורבות 0 נקודות 0 25/9/09 #2 סוני. דגמי ה ה V או W . לעניות דעתי המסכים של סוני מובילים ב lcd . קצת יותר יקרים מאחרים אבל שווים את ההפרש.
סוני. דגמי ה ה V או W . לעניות דעתי המסכים של סוני מובילים ב lcd . קצת יותר יקרים מאחרים אבל שווים את ההפרש.
ש שיכ חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 26/9/09 #3 מתוך מה שאני בחנתי בזמן האחרון B750 של סמסונג נראת לי יותר בולטת חדה יותר ברורה יותר אבל גם אני עדיין שוקל את צעדי בבתחום
מתוך מה שאני בחנתי בזמן האחרון B750 של סמסונג נראת לי יותר בולטת חדה יותר ברורה יותר אבל גם אני עדיין שוקל את צעדי בבתחום