המלצה למסך 75 סמסונג בתקציב של עד 10000

  • פותח הנושא פותח הנושא oralufi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oralufi

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
היי אשמח בבקשה להמלצות על מסך סמסונג 75

מרחק ישיבה 3 מטר בערך
בעיקר צפיה בערוצי טלוויזיה רגילים
נטפליקס באיכות גבוהה
וגם הורדת סרטים באיכות 4K


שמתי עין על הדגמים : QN90A מה ההבדל בינו לבין QN85 שזול משעמותית?

כמו כן האם שווה בכלל לחשוב על הדגם החדש של ה8K שהוא QE75QN700B שחורג מהתקציב או שזה הדגם הפשוט ביותר של הסדרה החדשה ועדיף QN90A

מה שנקרא ראש לזאבים ולא זנב לאריות
 

הי דן,
נרשמת לאירוע של סמסונג?
יהיו שם מגוון המסכים החדשים שלהם, שתוכל להתרשם מהם ישירות, ולהיוועץ באחרים.
במידה ומתעוררות שאלות, נשמח לענות
 
בלי להתייחס לשום מסך של סמסונג או חברה אחרת, אני ממליץ באופן גורף להימנע מרכישת מסך ברזולוציית 8K. זו טכנולוגיה שלא מצליחה להתרומם כבר מ-2019 משום שאין תכנים, וגם לא יהיו בעתיד הקרוב. ומדוע לא יהיו, בשל המגבלה של חיבור רוב הצרכנים בעולם לרשת בקצבים שמחייבים חיבור יציב ומהיר כדי לתמוך בהעברת תכני 8K. דעתי תשתנה ביום שבו אשמע שאחד מספקי התוכן המרכזיים - נטפליקס, דיסני +, אמאזון פריים וידאו ואפל טיוי פלוס החליט להציע ללקוחותיו תכנים ב-8K. עד שזה יקרה, חבל על הכסף ועל המאמץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור