המלצה למסך 40-42 אינץ' (עם סטרימר פנימי + תמיכה בכתוביות בעברית)

  • פותח הנושא פותח הנושא m3csl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

m3csl

אוהב את התחום
הודעות
136
מעורבות
0
נקודות
16
אני מחפש להורי מסך בגודל 40-42 אינץ' בתקציב של עד 5000 ש"ח.
רוב הצפייה תהיה בשידורי SD , אך מכיוון שיש גם אחים קטנים בבית שירצו להנות מהפלא, אפשרות של סטרימר פנימי (שינגן MKV) ויתמוך בתרגום (לא מובנה) בעברית יהווה יתרון.
כל התלת מימד ו SMART TV לא נחוצים.
 

זה יכול להיות פלזמה מסדרות E של סמסונג, למשל (גודל 43"), למעשה, הדרישה לניגון קבצי MKV ועברית, מגבילה אותך לדגמי סמסונג ו- LG.
 
ליאור, ההמלצה ספציפית על פלזמה נובעת בגלל הדרישה לשידורי SD איכותיים או שהעדפה אישית שלך לטכנולוגיה הנ"ל ?
 
העדפה אישית שלי היא לטכנולוגיה שנותנת את התמונה הטובה ביותר...
פלזמה אכן תעזור בענין הזה.
 

לא הבנתי את הדרישה שלך לסטרימר פנימי, אם אתה מתכוון לנגן דרך USB (לא שייך לסטרימר פנימי) קבצי MKV אז אכן אתה צריך טלויזיה תומכת בכתוביות עברית כפי שליאור רשם לך...
אבל, אם כוונת לסטרימר פנימי DLNA שיודע לנגן קבצים ישירות מהמחשב הביתי דרך רשת ביתית, אז
לא חייב שהטלויזיה תתמוך בכתוביות עברית, את העבודה יעשה שרת DLNA שתתקין במחשב הביתי למשל PS3MEDIASERVER חינמי או WILD MEDIA SERVER בתשלום.
 
בדקתי בזאפ ובכל מיני מקומות ברשת. סדרה E היא לד , לא פלזמה. לא כך ?
 
גם ה LED של סמסונג נותנת תמונה מצויינת ב SD.

חפש שאריות של סידרה D במחיר נוח ותרוויח.
לסידרה E או ES אין יתרון אמיתי מבחינת תמונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור