המלצה למסך 37 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא saarn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

saarn

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אני מעונין לקנות מסך 37-40 אינץ , מרחק צפייה קצת פחות מ3 מטר.
השימוש העיקרי הוא שידורי YES ומידי פעם SP3.
ראיתי את הטלויזיות - SONY 40W4500, SAMSUNG 40-650 ולא הייתי מרוצה מאיכות השידור.

האם למישהו יש המצלמה למסך אחר? האם צפויה להגיע סדרות חדשות של מסכים שיביאו שיפור בשידורים רגילים ?
 

תקציב?
 
אין לי ממש הגבלה על התקציב אבל מצד שני אני לא הולך להשקיע עשרות אלפים - אפשר להגיד שעד 10 אלף.
קודם למצוא טלויזיה שתענה על הדרישות שציינתי , אחרי זה נסתדר עם המחיר.
 
אם אין לך בעיה אם אדום?

נסה את סדרת SCARLET60UR של LG -לטעמי אחד המסכים הטובים
בתקציבים האלה.

לפיליפס יש גם דגמים טובים, בדוק גם אותם. אגב אני לא יודע היכן
ראיתי את סוני וסמסונג? ולאיזה מקורות הם חובר -בכל אופן ממליץ לך
לבדוק אותם שוב במקום אחר.
 

נערך לאחרונה ב:
לדעת רבים LCD לא מספיק טוב

בשידורים רגילים.

לך לבדוק פלאזמה.
 
אני חושב שפלזמה נותנות תמונה יותר טובה עבור שידורים רגילים, אבל אני לא בטוח שהיא הפתרון הנכון עבור חיבור SP3 - הפיקסלים של מסך פלזמה 42'' מלבניים ולא תמיד יראו טוב עבור חיבור למחשב או SP3
 
מה לגבי שארפ 37D65 ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור