המלצה למסך 32 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא boris86
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boris86

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מחפש מסך 32 אינץ' לחדר.
מרחק צפיה - 2 מטר
שימוש בעיקר לSD. אבל גם לPS3 ולסרטים מהמחשב.
יחובר עם ממיר HD של הוט.
תקציב 3000 שח.

מה עדיף? FHD או HDREADY? LCD? LED?

תודה לעוזרים
 

באג
 
נערך לאחרונה ב:
התקציב שלך יחיסית גבוה ומאפשר 40 אנטיש ולכן אני ממליץ שתקח 40 אנטיש של סמסונג C530
או של LG LD460
או שתכול לשקול מסך פלזמה 42של X20
מסך מציון בעל יכולת שחרות טובות בעל SD מעולה וHD מעולה אבל בעל בעית השתקפות וצריביות
 
פנסוניק C20
נותנת תמונה טובה מאוד בשידורי SD
כמו כן תמונה מעולה ב-DVD
ועוד ישאר לך עודף.;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור