LCD המלצה למסך 26" בכ-2000k

  • פותח הנושא פותח הנושא ferrari
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ferrari

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות טלויזיית 26" LCD לחדר שינה של ההורים.
משהוא בסיסי ולא מפלצת מתוחכמת עם HD ברמה גבוהה, עדיף מיצרן טוב ומוכר.
והכי חשוב לפחות 3 שנות אחריות מהיבואן.

תודה מראש לכל העוזרים.
שנה טובה וגמר חתימה טובה.:)
 

הייתי בודק דגמים של סמסונג - סדרה B450 או טושיבה סדרה AV605
 
שני הדגמים שציינת חורגים מהתקציב, אם אפשר לא לחרוג ממנו ועדיין למצוא משהו טוב?

עוד הצעות בבקשה!!!
 
אפשר גם ללכת על דגם של LG שנקרא 26LH20R, מסך מאוד נחמד ואמין, עם 3 שנים אחריות יבואן רשמי ח.י, הוא עולה באזור 2200-2500 ש"ח (קצת חריגה מהתקציב)...
דרך אגב, הבדלי המחיר בין מסכי 26'' לבין מסכי 32'' הם לא גדולים, אולי תשקול בכל זאת מעבר ל-32, זאת אופרה אחרת לגמרי...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור