המלצה למסך חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא jungle-man
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jungle-man

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

בעקבות כניסתו של עולל חדש לבית וצמצום שטחי המחייה הוחלט להיפטר מהטלויזיה ששירתה אותי נאמנה זה 11 שנה (Sony trinitron29" 100hz ) ולעבור למסך דק.
מכיוון שאני מחוץ לתחום הוידאופוליה זה מספר שנים אינני מכיר את המסכים בשוק בימינו.
אני מבקש המלצה למסך 42" בעדיפות לפנל IPS , מחירים אני לא מכיר אולם כמובן לנסות למקסם עלות מול תועלת. אין לי העדפה לחברה מסוימת אלה באמת לנסות להשיג את האיכות הכי גבוהה בלי לקפוץ מעל הפופיק מבחינת מחירים. כרגע יחובר למסך ממיר של הוט, DVD ובעתיד סביר להניח גם נגן BR.

אודה לעוזרים.:O
 

החסרתה הרבה פרטים..
מה המרחק צפייה?
מה תנאי תאורה?
מה התקציב.
 
צודק...
מרחק צפייה 3-4 מטר.
תאורה חלקית (חלון גדול 2 מטר מימין)
תקציב - אני מניח לא לעבור את ה4K.
 
עם הצפייה היא רק בSD היתי ממליץ לקנות את פנאסוניק X30 גודל 50 עולה 4 -4.5 אלף
עם תלא מוכן להשקיע יותר מ4 היתי ממליץ על גודל 42 עולה כ 2.6 אלף שקל מדובר במסך מציון בעל רוולציה נמוכה במיוחד ופס יחס מסך 4:3 מה שאומר שהמסךלא צריך לעשות המרה יותר מדי גדולה בSD כלומר עם זה FULL HD הוא צריך לעשות מ1080-1920 ל579P וזה יוצר תמונה מתווחה חוסר בפירוט צבעים לא מדיוקים ושלל בעיות לכן המסך הזה כול כך אופטמלי לSD גם בזכות מעבדי תמונה המציונים שיש למסך שמתמודדים בקלות עם תכני SD ומחלקים בעיות רבות.. יש לו עומק שחורים מציון נקדיות טובה מה שאומר שיש גם פרטים בחלקים הכהים וגם בהירים בלי בעיות של גושים שחורים מתי שיש תמונה בחושך שהתמונ ה נהיית חסרת פרטים ראית תמסך ואני חושב שהוא ממש מתאים לך גם יש לו כנסית USB HD לסרטי HD אבל בלי תמיכה בעברית אני חושב אני ממליץ לראות תמסך לפני הקניה בהצלחה
 

מדובר לא על SD אלה על 1920X1080, אם כבר משדרגים אז עד הסוף.
אשמח גם לקבל דגמים ספציפיים.
 
אני לא מבין למה תרוצה לשלם כפול בשיל FULL HD עם הצפייה היא בSD...
עם אתה צופה בSD כמה שהרוולציה של מסך יותר נמוך ככה התמונה תהיה יותר נעימה לעין וטובה כמובן קור גם לעיבוד תמונה של המסך וליכולת הSD של המסך עצמו אבל הבנתה תענין...
עם תעידין מתעקש על FULL HD אני ממליץ על פנסוניק E0 מסך מציון בSD וטוב בHD אבל יש לו השתקפות
 
מתן, הוא צופה כיום בתכני SD, אבל ציין שבעתיד יצרף גם נגן BR למשוואה.
אני לא רואה סיבה לרכוש משהו לצרכים של היום, מבלי לחשוב על אפשרויות שדרוג בעתיד.
אחרת באותה מידה אפשר להמליץ לו על CRT גדולה יותר מיד 2 בכמה מאות שקלים.
כל הרעיון הוא שבעוד כמה חודשים, אם יחליט לחבר קונסולה, או נגן איכותי או כל דבר אחר בעל יכולות HD - תהיה לו את האפשרות.
 

אתה צודק שצריך לחשוב על העתיד אבל העתיד גם יקר פי 2
עם הוא מוכן לשלם פי 2 יותר אז בשמחה נמליץ לו על מסך FULL HD
פלזמה FULL HD בגודל 42 עולה 4-4.5 אלף שקל שתוכל גם להתמווד עם תכני SD מה שהוא צופה היום אני אישית לא כול כך מכיר פלזמות לכן אני איני נוטה להמליץ על מוצר שאיני מכיר לכן אני יתן לכם להמליץ לו על פלזמה מתאימה עם הוא מעונין בLED אז פאנזוניק E30 תתים ל ו לדעתי..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור