המלצה לטלויזיית 65" HDR 10Bit

  • פותח הנושא פותח הנושא Omeckron
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Omeckron

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
6
נקודות
3
היי (-:

אשמח להמלצה לטלויזיה עם הדרישות הבאות:
UHD
10 Bit color
HDR
עד 14000 ש"ח.

רצוי אך ממש לא חובה:
SUHD
OLED

שימושים:
הרבה Playstation pro (Hdr 4K )
סרטים מבלו ריי או מקבצי UHD איכותיים.
Netflix 4K

עד היום ממש אהבתי את הצבעים של סמסונג ופנסוניק עם עדיפות לפנסוניק.
ממש לא אהבתי את הצבעים של LG.

תודה רבה על העזרה!!
 

SUHD זה שם שיווקי שסמסונג נתנה לסדרות הבכירות שלה.
OLED נכון לעכשיו זה מסכי LG.
פנסוניק עם HDR 10 BIT תמצא רק בדגם הדגל DX900 בתקציב גבוה יותר משציינת. לדגם אחד מתחת - DX700 יש HDR אבל 8 ביט. הוא נכנס בתקציב שלך.
 
תודה ליאור!
האמת שמיד אחרי הפוסט התחלתי לעשות קצת מחקר והבנתי מה זה SUHD, לפני כן חשבתי שהכוונה היא ל8k

מצאתי את שני הדגמים הבאים בתקציב שלי:
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/js8500
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks9000

אני בלבטים בין השניים אם בכלל.
הבעיה הנוספת היא שאני לא מוכן לקנות טלויזיה קעורה ואלו השתיים השטוחות היחידות שמצאתי בתקציב.

אשמח אם תתן דעתך לאיזה מבין השתיים (ההבדל בינהן הוא 1600 ש״ח).

מאוד מתסכל אותי שאני לא מוצא מידע טכני קונקרטי עליהן. האתר של סמסונג מלא בזרגון שיווקי וחסר ערך.
הייתי מאוד רוצה לדעת מה סוג הפנאל (IGZO etc.)
 
זה פאנל PVA עם שחור מצויין וזויות צפייה קצת צרות.
 

תודה!

אם המחיר הוא לא פונקציה וגם תלת מימד לא - על אלו מבין השתיים הייתה הולך?

אם אף אחת מהן לא נותנת חווית hdr 4k מלאה, אין לי בעיה גם לחכות לשנה הבאה עד שהתחום יבשיל..
 
ה-KS9000 תהיה טובה יותר, אם אין לחץ אז למה אתה רוצה לקנות עכשיו?
 
אני קונה אותה בעיקר לאור התמיכה החדשה של הPS בHDR והעובדה שאני מאוד אוהב תמונה איכותית.
לא קניתי עד עכשיו כי הסתכלתי מהצד והבנתי שהתחום לא בשל.

קיבלתי את הרושם שהתחום הבשיל.. אבל אני תמיד שמח לשמוע אם אני טועה (-:
לצערי אין לי אפשרות לבדוק את העניין בעין מאחר וכל חנות שראיתי אותה מדגימה את הטלויזיות הדגימה מקור אנאלוגי מפוצל או ערוץ 10 ו22 שלא נותנים לך באמת להתרשם מהיכולות של הטלויזיה.
 

ל-KS9000 יש את מה שאתה מחפש עם HDR ו-10 ביט.
 
אחלה. תודה על העזרה! ממש לא מובן מאליו.

דא. שחכתי לציין שהמקור לשאלה היא כי הבנתי שאיכות התמונה משמעותית טובה יותר בjs על פני הks.
זאת למרות שהביקורות על הks מראות יתרון משמעותי לשחורים ולטווח הצבעים של הks לעומת טיפה פחות מריחה בjs.
לא ידעתי על מי לסמוך. הרגעת אותי (-:
 
רציתי לעדכן שקיבלתי את המסך אתמול והוא נראה מדהים!

בקושי שמים לב לבעיית הזויות שפנאל הVA ידוע לשמצה בגללה.
השחורים מצויינים והצבעים חדים ובוהקים.

פחות הצלחתי להתרשם מתוכן הUHD שהיה לי, כנראה בגלל הנגן עצמו.
קודי על מיניקס לא מצליח לפענח 4K, מראה סימנים של מעבד חלש (מרחב צבעים מאוד צר, דיבלוקינג ופריים דרופינג מטורף), יכול להיות שזה גם עניין של קובץ 10BIT שמקשה על האצת החומרה.
PS4 עוד לא מוציא 4K, צריך לקנות את הגרסא החדשה שיוצאת בנובמבר.
הטלויזיה נותנת אפשרות של ניגון הקובץ ׁע"ג UPNP מהמינקס ושם הוא מתנגן ללא הפרעות אבל יש בתמונה המון גרעיניות וטישטוש, מאוד דומה לתמונה של אולמות קולנוע בישראל.
הקובץ שבדקתי היה MKV BLURAY 76GB 10BIT HDR
של X men Apocalypse
(היה חשוב לי שזה יהיה סרט חדש כדי לוודא שכל טכנולוגיות הצילום החדשות יושמו).

משחקים בPS4 נראים מצויין ממרחק 7 מטר וזמן התגובה נהדר.
מקרוב יש טיפה גרעיניות על התמונה אבל ייתכן שזאת תוצאה של אלגוריתמים לחיסכון של כח עיבוד ברינדור תלת מימד של הפלייסטיישן.

תוכן שלא בUHD, לדוגמא הפרק האחרון של LUCIFER ב720P נראה מרשים ברמות שהפתיעו אותי ומאוד הרשימו. לא ניתן להבחין שמדובר ב720, משהו שבטלויזית HD הקודמת שלי היה ניכר לחלוטין.

התפריט מאוד קל, אינטואטיבי ומגיב נהדר.
בתוך רשימת המקורות מופיע גם מקורות UPNP שמזוההים אוטומטית.

המעבר הוא מסמסונג UN6400F

תודה על העזרה בבחירה!
 

נערך לאחרונה ב:
טוב לשמוע, תתחדש!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור