המלצה לטלויזיות led 42-50 אינצ

  • פותח הנושא פותח הנושא liam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liam

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחפש טלויזית LED
התקציב הוא עד 10000 ש"ח כולל
אני לא מוצא את עצמי כבר מרוב האפשרויות
אני מתלבט בין שני הדגמים הנ"ל
יש את סוני KDL- 42W805 או KDL-47W805
ויש את LG
ואת PANACONIC
מרחק הצפיה לא עולה על 3 מטר
איזה גודל מספיק לי?
חשוב לי איכות הצפייה מאד, הצבע השחור, איכות הצבעים.
 

הסוני טובה, האם ראית כבר משהו בחנות?
 
תודה על התגובה .
כן צפיתי בסוני בחנות ורואים מדהים.
איזה גודל מתאים לי?
ראיתי שקיים שני דגמים
kdl-42W807ASI קיים בטרקלין חשמל
או
kdl-42w807 שמופיע באתר של ישפאר
מה ההבדל?
 
מה קורה אנשים?
חשבתי שיש פה אנשים מקצועיים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור