המלצה לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא alex spring
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alex spring

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
הי,

מעוניין לרכוש טלויזיה '65.:
לא OLED
איכות תמונה ללא פשרות
עם כל החידושים האפשריים (HDR, UHDׂׂ ) וכד'
חשוב שצפיה בשידורי yes שאינם HD תהא טובה.
מעבד שיכול להריץ סרטים כבדים UHD ללא קושי
צפיה בסרטים שנעשו במצלמת sony alpha rii
צפיה בסרטים 4K שצולמו מרחפן (בעיקר ים, גלישה וטבע)
צפיה בנטפליקס
לא מעוניין בטלויזיה שחברת האם הינה קוריאנית או סינית
לא מוגבל בתקציב

תודה,

אלכס
 

בבקשה: http://www.dtown.co.il/articles/3942.html

אם כי אני לא בטוח שהסטרימר הפנימי במסך ינגן ישירות קבצים מ- A7R II בגלל שסוני עוטפת אותם במה שנקרא XAVC S. במקרה הזה, יותר סביר להניח שטלוויזיות סוני ינגנו את זה.
 
הי ליאור,

תודה על התשובה, אז אולי עדיפה לי הטלויזיה של סוני - 65XD9305BAEF
במה היא פחות טובה מהפנסוניק שהצעת ?

אלכס
 
גם הטלוויזיה של סוני מרשימה (אם כי לא יצא לי לבדוק אותה לעומק כפי שעשיתי עם הפנסוניק). יש לה מנגנון תאורה צדדי ולא בגב.
 

הי ליאור,

תודה על המענה. האם אתה יודע המעבד של מי מבין הטלויזיות (סוני או פנסוניק) חזק יותר ?

אלכס
 
למה בדיוק זה רלוונטי?
 
הי ליאור,
כאשר ניסיתי לפני כחצי שנה בחנות להריץ סרט UHD בטלויזית הדגל של פנסוניק דאז (דיסק און קי מקורי שנרכש מהחברה המפיקה - Timescapes) הסרט קרטע. לכן מאוד חשוב לי שהמעבד יהיה חזק.
אלכס
 

זה נורא תלוי בפורמט של הקובץ, יש כיום כל מיני סוגי קידודים ורינדורים, חלקם לא בתקן המתאים ולא כולם נתמכים כמו שצריך. לא הייתי בוחר טלוויזיה רק לפי זה משום שעוד שנה, למשל, עלול לצאת פורמט חדש שממילא לא יתמך. לעניין הזה תמיד ימצא פיתרון בדמות סטרימר או מחשב קטן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור