LCD המלצה לטלויזיה LCD לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא nakneket
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nakneket

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, אשמח אם למישהו יש המלצות לדגמים ששווה לבדוק.

תקציב: עד 3000
מרחק צפייה: 3 מטר (סלון)
גודל: נראה לי סביבות ה 42 אינצ'
עדיף LCD כי יש אור בבית
כרגע צפייה בעיקר בשידורי טלוויזיה אנלוגיים וקצת סרטים מדיסק און קי אולי בהמשך שידורים דיגיטליים.

תודה מראש
 

מה שלא תקנה - תוודא שזה FULL HD ולא משהו אחר
 
מציע לך טושיבה. בגלל מנגון המתיחה החכם.
דגם? מה שנכנס בתקציב. יש לניופאן אאוטלט שבו תוכל למצוא מספר דגמים בני שנה שנתיים שיתנו לך מענה לנושא.
 
מה שלא תקנה - תוודא שזה FULL HD ולא משהו אחר

אני לא בטוח של FHD חשיבות כה מכרעת כפי שמשתמע מתגובתך. ראשית HDR זולה יותר, מראה ממרחק צפיה נורמלי ( וגם קרוב יותר ), בדיוק אותה תמונה כמו שתראה ב FHD ולטעמי מראה תמונה עדיפה בשידור SD.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור