המלצה לטלויזיה 55-65 אינטצ

  • פותח הנושא פותח הנושא dnoma
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dnoma

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
שלום יש לי סמסונג ua40d5000 led בסלון ובא לי לשדרג אותה האכות שלה טובה בכל התכנים של hd בכבלים, ערוץ2,10 גוונים אדום וכחול לא נעימים, מעונין ב55-65 אינטצ עם תקציב עד15000 שיראו חד חלק נקי בעל המצבים , כבלים ערוץ22,10,hd,4k התחלתי לראןת בכמה חנויות בתל אביב וקצת להתרשם מהחברות כגון פיליפס סמסונג לג, led/oled, חלק מהן סדרות הכי חדשות וקצת התבלבלתי , אשמח לקצת עזרה בנושא , בנוסף להוסיף פנלרמקול2.1 עם סאב מה דעתכם?
 

שלום יש לי סמסונג ua40d5000 led בסלון ובא לי לשדרג אותה האכות שלה טובה בכל התכנים של hd בכבלים, ערוץ2,10 גוונים אדום וכחול לא נעימים, מעונין ב55-65 אינטצ עם תקציב עד15000 שיראו חד חלק נקי בעל המצבים , כבלים ערוץ22,10,hd,4k התחלתי לראןת בכמה חנויות בתל אביב וקצת להתרשם מהחברות כגון פיליפס סמסונג לג, led/oled, חלק מהן סדרות הכי חדשות וקצת התבלבלתי , אשמח לקצת עזרה בנושא , בנוסף להוסיף פנלרמקול2.1 עם סאב מה דעתכם?


ישנם מספיק מסכים איכותיים בגודל 65 אינצ' במסגרת התקציב שלך.
קשה לי לשים אצבע על מסך מסוים שייתן תוצאות מעולות בכל סוגי התכנים.
הכי מומלץ... שתגיע עם רשימה של מסכים שכן מצאו חן בעינך, ומנקודה זו אוכל להמליץ לך לגבי אחד מהם.
 
Oled ,סמסןנג9500 למשל ?
 
Oled ,סמסןנג9500 למשל ?

מסך האולד מניב תמונה איכותית עם שחורים מעולים.
לסמסונג יתרון ברור בכול הקשור לתאורת המסך. הוא הרבה יותר מואר ממסך האולד.
 

הייתי ממליץ לך לבחון גם את המסך של פנאסוניק דגם DX700.
 
אתה מקבל אחוזים מפנסוניק?:)
מה יותר אכותי מבין השניים שרשמתי לצורך העינין ?
 
הגודל והמחיר סבירים גם קראתי שפנסוניק יש משהו עם צבעי יסוד3 שיכולים לשפר בערוץ 22,10 למשל לא?
רק הממשק של חנות האפליקציות לא משהו ביחס לחברות אחרות ?
 

אם יש לך את הכסף, מסך OLED של LG, בגודל 55" נכנס בתקציב שלך וישאר לך הרבה עודף, 65, כבר מחוץ לתקציב שציינת
בגזרת ה LCD יש את סמסונג בסדרות הגבוהות (8X, 9X)בגדלים של 60-65, נכנס בתקציב שציינת

הייתרון של OLED הוא בשחורים, הייתרון של סמסונג בבהירות (עדיין השחורים שסמסונג מציגים נראים טוב מאוד (קונראסט 1:7000)).

יש את פנאסוניק DX700 אבל הפנל אינו 10 ביט ולכן לא כול הצבעים יוצגו ב HDR או בקידוד תומך 10 ביט (וכן, יש הבדל בין 8 ל 10 ביט)
 
חנויות מומלצות התל אביב?
ומה ההבדל בין הסמסונג שציינת לבין הסדרה החדשה 9500?
 
אתה יכול לקרוא על ההבדלים בין סדרה 8XXX ל 9XXX כאן, יש הבדלים אבל הם לא כאלה מהותיים לרובנו

https://www.reddit.com/r/hometheater/comments/4uyzjw/samsung_ks8000_vs_ks9000/

שני הטלוויזיות שייכות ללין העליון של סמסונג, סיומת X500 הם אותם מסכים אבל קעורים, דעתי שזה גימיק מיותר ועדיף מסך שטוח בשני הסדרות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור